Montering af CD changer til Ford Radio . 5~
Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 05-10-04 08:01

Hej!

Radioen i forden er en 5000 RDS som er CD Changer compatible. Denne
changer har den tidligere ejer desværre ikke installere i dytten så nu
er jeg på jagt efter en sådan...

Hvor får man lige fat i sådan en CD Changer, hvis man ønsker at få en
der er lidt billilgere end den man garanteret kan købe og få
installeret hos ford?

Pris og evt. tip vedr. montering modtages med kyshånd!
--
Beowulf Schaeffer
2000'er Ford Mondeo 2,0i Ambiente 4d

Fra : bme

Dato : 05-10-04 10:38

"Beowulf Schaeffer" <noway@noway.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor får man lige fat i sådan en CD Changer, hvis man ønsker at få en
> der er lidt billilgere end den man garanteret kan købe og få

Du har mange muligheder. Du kan købe en adapter og bruge en lang række
cd-changere, se eks.
http://www.add-a-cdchanger.co.uk/acatalog/SHOP_Home_Page_Ford_CD_Changer_Interfaces_462.html

prøv ellers at søge på goole med ordene: cdchanger ford 5000 - så får du en
lang række muligheder

/bo

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 05-10-04 10:55

On Tue, 5 Oct 2004 11:37:39 +0200, "bme" <bme@fritid.tele.hej> wrote:

> [...]
>
>prøv ellers at søge på goole med ordene: cdchanger ford 5000 - så får du en

Det vil jeg prøve. Damn. Det er nogen dyre adaptere... kr. 600 . det
løber jo op i en formue inden man får set sig om... hmph! :)

Fra : Basil

Dato : 05-10-04 12:33

Beowulf Schaeffer wrote:

> [...]
>>

> Det vil jeg prøve. Damn. Det er nogen dyre adaptere... kr. 600 . det
> løber jo op i en formue inden man får set sig om... hmph! :)

Så lyt til radioen, de sender så meget godt [ rofl ]
Kai

Fra : Aksel

Dato : 08-10-04 20:08

> [...]
> installeret hos ford?
>
> Pris og evt. tip vedr. montering modtages med kyshånd!

Sony laver nogle modeller der kan bruges til alle radioer, de sender lyden
på FM, er sikkert ikke lovlige i DK, nogle af dem kan også afspille MP3.

Hilsen Aksel