anonymitet dk.snak.seksualitet
Fra : Andropov

Dato : 04-10-04 21:52

Paul skrev:

> Man kommer til at tænke på om der i en konference som denne her ville
> blive snakket mere lige frem uden kvindesleskeri eller mandesleskeri
> for den sags skyld hvis alle var anonyme....

>Det tror jeg ikke.

>Desuden, så er vi rimelig anonyme. Man afslører jo ikke
>mere end man vil....

Jo mere anonym jo mere kan man afsløre. Men hovedsagen var at der blev
talt mere lige frem som tidligere nævnt uden kvindesleskeri og
mandesleskeri.

>det er da ikke sjovt at diskutere teoretisk med "anonyme" mennesker
bare
>fordi nogen ikke kan tåle andre...

Det har intet at gøre med om nogen kan tåle andre.

Fra : Paul

Dato : 04-10-04 22:15

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jo mere anonym jo mere kan man afsløre. Men hovedsagen var at der blev
> talt mere lige frem som tidligere nævnt uden kvindesleskeri og
> mandesleskeri.

Hvad får dig til at tro at folks holdninger ændrer sig bare fordi de er
anonyme?
Hvad du opfatter som "kvindesleskeri" og "mandesleskeri" vil fortsætte med
at eksistere uanset hvor anonyme folk er.

> bare
>
> Det har intet at gøre med om nogen kan tåle andre.

Øh, hvorfor er det så lige du mener der vil være mindre "kvindesleskeri"
eller "mandesleskeri"?
Dine tanker om anonymitet er jo baseret på, at du mener folk ændrer sig
fordi de bliver mere anonyme - og det gør de ikke, tro mig.
Der vil stadig være "sleskeri" som du opfatter det, da folk jo er dem de
er - nogen af dem rimelig forudsigelige endda. )

Iøvrigt, kan DU blive mere anonym når du sender beskeder via Google Groups?
For hvis du blev mere anonym så ville du måske blive mindre "sleskende"? ;~)

--
M.v.h.

Paul

Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------

Fra : Corax

Dato : 05-10-04 12:14

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]

[...]

> Jo mere anonym jo mere kan man afsløre.

Holder folk da igen? Er der virkelig noget folk gerne vil vide om hinanden,
som de ikke får at vide nu? Der er vel også grænser for hvad der er
spændende.

- Corax

Fra : Paul

Dato : 05-10-04 12:27

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> Holder folk da igen? Er der virkelig noget folk gerne vil vide om
> hinanden, som de ikke får at vide nu? Der er vel også grænser for hvad der
> er spændende.

Det er ikke det som bekymrer Andropov.
Dybest set bekymrer det Andropov, at folk "slesker", dvs. maler skønbilleder
overfor det andet køn for bevidst eller undebevidst at kunne score dem.
Jeg tror Andropov mener, at hvis folk var "helt anonyme", så ville de
allesammen i bund og grund være enige med ham og hans måde at anskue verden
på.

"Tyv tror hver mand stjæler"