Unable to locate the file menu
Fra : Per Sortkær Christen~

Dato : 29-12-00 00:53

hejsa

Hver gang jeg lukker eller åbner Excel 2000 får jeg følgende meddelse:

Unable to locate the file menu. Instant access not enabled.

JEg har tjekket "funktioner" -> "tilføjelsesprogrammer". men her er
ikke andet en Euro tools aktiv.

Nogle løsningsforslag????

Med venlig hilsen

Per S Christensen

Fra : Gert Philipsen

Dato : 29-12-00 05:02

Per Sortkær Christensen <sortkaer@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a4bd19b.3041054@news.stofanet.dk...
> hejsa
>
> Hver gang jeg lukker eller åbner Excel 2000 får jeg følgende meddelse:
>
> Unable to locate the file menu. Instant access not enabled.

Det er vel ikke noget, der er sket efter at du har installeret en scanner?

Da skete det for mig. Det har ingen praktisk betydning og jeg husker
desværre ikke hvordan jeg fik det væk.

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-01-01 15:58

> Det er vel ikke noget, der er sket efter at du har installeret en scanner?
>
> Da skete det for mig. Det har ingen praktisk betydning og jeg husker
> desværre ikke hvordan jeg fik det væk.

Samme her. Så vidt jeg husker lægger programmet en fil i XLSTART-mappen.
Filen hedder også så vidt jeg husker TBRUN, og kan slettes uden videre

--
mvh Lars

Fra : Per Sortkær Christen~

Dato : 05-01-01 00:44

On Wed, 03 Jan 2001 14:58:09 GMT, "Lars Klintholm" <lk@erfa.dk> wrote:
>Samme her. S=E5 vidt jeg husker l=E6gger programmet en fil i =
>XLSTART-mappen.
>Filen hedder ogs=E5 s=E5 vidt jeg husker TBRUN, og kan slettes uden =
>videre

Funny, jeg fandt en fil der hedder tbrun97.xls og når jeg prøver at
åbne det får jeg fejlmeddelsen..

VH

Per S Christensen

Fra : Per Sortkær Christen~

Dato : 05-01-01 01:19

On Thu, 28 Dec 2000 23:52:33 GMT, sortkaer@yahoo.com (Per Sortkær
Christensen) wrote:

har selv fundet løsningen:

1.Go to "Start, "Find", and then "Files or Folders".

2.Search for TBRUN97.DOT. Once found, rename the file to
TBRUN97.OLD. It should be located in.
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Startup

3.Search for TBRUN97.XLS. Once found, rename the file to
TBRUN97.OLD2. It should be located in.
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\XLSTART

Fandt løsning på www.scansoft.com ved at søge på tbrun97.wls
Men ikke hvis jeg søgte på instant access eller tbrun.!!!

Tak for hjælpen

VH

Per S Christensen