Gave til veninde
Fra : Sandy

Dato : 04-10-04 08:39

Er der nogen forslag til hvad jeg kan give min kærligheds-veninde der
fylder 25 år i gave?
Hun står mit hjerte ganske nær, og ved det, men det gør hendes kæreste ikke.
Så det skal være noget meget personligt, der kan fortælle hende hvad jeg
føler for hende, men uden kæresten opdager det.

Det skal lige siges, at hun langt hen af vejen gengælder mine følelser,
men bl.a. af hensyn til deres børn tør hun ikke springe ud af skabet.

Knus Sandy

Fra : Bj@arne

Dato : 04-10-04 09:32

"Sandy" <sandyandy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal lige siges, at hun langt hen af vejen gengælder mine følelser,
> men bl.a. af hensyn til deres børn tør hun ikke springe ud af skabet.

Hun er altså lesbisk?

Fra : Ulvir

Dato : 04-10-04 09:53

Bj@arne wrote:

> Hun er altså lesbisk?

Ægte skabet..

Fra : Jimmy

Dato : 04-10-04 09:55

"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Sandy" <sandyandy@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hun er altså lesbisk?

Eller bi..

Fra : PerX ...

Dato : 05-10-04 14:51

In article <41610ff7$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, J-man@what-
is-micro-and-soft.com says...

> Eller bi..

bi skab? Det hedder da bikube? *g*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 04-10-04 17:49

Bj@arne wrote:
> Hun er altså lesbisk?

Jeg har meget svært ved at klassificere folk med børn, avlet
på naturlig vis, som værende homoseksuelle.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : PerX ...

Dato : 05-10-04 14:52

In article <cjruv8$6n9$1@news.cybercity.dk>, peter@sagatafl.invalid
says...

> Jeg har meget svært ved at klassificere folk med børn, avlet
> på naturlig vis, som værende homoseksuelle.

Homoseksualitet defineres vel at fornøjelsen ikke forplatningen.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-10-04 15:49

PerX ... wrote:
> In article <cjruv8$6n9$1@news.cybercity.dk>, peter@sagatafl.invalid
> says...
>
> Homoseksualitet defineres vel at fornøjelsen ikke forplatningen.

Nej, homoseksualitet defineres på tiltrækning, ikke på
fornøjelse. Desuden lader forplantning sig vel næppe gøre
hvis man overhovedet ikke tænder på det modsatte køn.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Corax

Dato : 04-10-04 09:54

"Sandy" <sandyandy@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det skal lige siges, at hun langt hen af vejen gengælder mine følelser,
> men bl.a. af hensyn til deres børn tør hun ikke springe ud af skabet.

Tja, du kan jo også købe ting af den type, som det mest er kvinder, der
tænker på at give.
F.eks. en god bodylotion. Så kan hun tænke på dig, hver gang hun står og
smør sin krop ind. Det kan være sød/frækt uden at vække mistanke.

- Corax

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-10-04 11:15

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> F.eks. en god bodylotion. Så kan hun tænke på dig, hver gang hun står og
> smør sin krop ind. Det kan være sød/frækt uden at vække mistanke.

Du kunne også gå ned på statsamtet og hente et sæt separationspapirer.
Pak dem ind sammen med et brev, hvor du beder hende om at få orden i sit
nuværende forhold, inden du kommer rendende og laver rod i hendes liv,
følelser, forhold og familie.

Just my 10 cents

/Alex

Fra : Ulvir

Dato : 04-10-04 11:32

Alex Linaa wrote:

> [...]
> Pak dem ind sammen med et brev, hvor du beder hende om at få orden i
> sit nuværende forhold, inden du kommer rendende og laver rod i hendes

Hørt!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 11:41

Alex Linaa skrev:

> [...]
> Pak dem ind sammen med et brev, hvor du beder hende om at få orden i sit
> nuværende forhold, inden du kommer rendende og laver rod i hendes liv,

Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Paul

Dato : 04-10-04 11:31

> [...]

> Det skal lige siges, at hun langt hen af vejen gengælder mine følelser,
> men bl.a. af hensyn til deres børn tør hun ikke springe ud af skabet.

Her skal du lige hjælpe mig, Sandy.
Som jeg ser det, så kan man nære kærlighed for og ligefrem elske andre
mennesker uden det er seksuelt betonet og dermed aldrig udmønter sig fysisk.
Er det forhold du har eller ønsker at have med din "kærligheds-veninde" et
platonisk forhold, eller er det sådan at din venindes kæreste kan opfatte
dig som "konkurrenten"? Jeg spørger fordi du ikke skriver det og derfor
åbner for misforståelser. Man kan lægge hvad som helst i "hun tøt ikke
springe ud af skabet".

Iøvrigt, hvis din veninde er til frækt undertøj, så tror jeg det ville være
noget man som "hjerteveninde" godt kan tillade sig at give.

--
M.v.h.

Paul

Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------