Kan ikke afvikle kode
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-10-04 07:40

Hej NG

Har reinstalleret min PC og Officepakke. Efter det er gjort kan jeg ikke
afvikle simple funktioner i VBA som f.eks. "mid". Hvad mangler jeg at gøre
??

På forhånd tusind tak

Michael Rasmussen

Fra : Harald Staff

Dato : 04-10-04 10:55

Hei Michael

Jeg antar at "kan ikke afvikle" betyr ett av følgende:
- ingen makroer kjører, du får neskjed om å eventuelt endre sikkerhetsnivå;
- du får feil og "debug" henviser til kode som det ikke er noe feil ved. I
vb-editoren velg Toos > References og fjern merking til alt "missing".

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-10-04 18:07

Kan jeg få det uddybet lidt ?

Forstår desværre ikke hvad "missing" er.

Michael Rasmussen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-10-04 18:45

"Michael Rasmussen" wrote

> Kan jeg få det uddybet lidt ?
> Forstår desværre ikke hvad "missing" er.

Du har et/flere activex komponenter tilføjet til dit projekt
Disse komponenter er ikke længere tilgængelige/installeret på din maskine

Fjern disse komponenter fra references og du er kørende igen
Åbn et VBA modul gå til Tools -> References
I listen kan du se en eller flere markeret med MISSING: foran navnet på
komponenten
Fjern markeringen for disse

Det er et kendt problem i VBA

Ellers hør i Officegruppen