Mozilla thunderbird 0.8
Fra : Per H

Dato : 04-10-04 06:12

Kan man ikke få den gamle mozilla tilbage, ved at afinstalere 0,8?

Der er for mange fejl i den nyeste.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 07:34

Per H wrote:
> Kan man ikke få den gamle mozilla tilbage, ved at afinstalere 0,8?

Jo, du installere bare en af de ældre versioner efter du har
afinstalleret 0.8. De gamle versioner kan downloades fra Mozillas
hjemmeside.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 07:35

Anders Lund wrote:

> Jo, du installere bare en af de ældre versioner efter du har
> afinstalleret 0.8. De gamle versioner kan downloades fra Mozillas
> hjemmeside.

Med det sagt, skal jeg ikke kunne sige om de nyere version laver noget
"specielt" ved mail-filerne (eller andre file), der gør at ældre
versioner ikke fungere sammen med nyere filer.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Per H

Dato : 04-10-04 07:39

On Mon, 04 Oct 2004 08:33:35 +0200, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> skrev:

>Jo, du installere bare en af de ældre versioner efter du har

men forsvinder så ikke alle mine mapeper?
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 07:46

Per H wrote:

> men forsvinder så ikke alle mine mapeper?

Når jeg laver en opgradering, så afinstallere jeg den gamle Thunderbird
og installere den nye version. Jeg vælger dog først at lave en backup af
alle mine mails og andre indstillinger ved at kopiere min Thunderbird
profil. Jeg har dog ikke haft brug for disse backuper.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 09:23

Per H skrev:

> Der er for mange fejl i den nyeste.

Hvad er det for fejl og er det i Windows eller Linux udgaven?

Jeg bruger selv 0.8 i Linux og oplever ingen fejl (endnu) så jeg er lidt
nysgerrig

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Per H

Dato : 04-10-04 15:35

On Mon, 04 Oct 2004 10:22:46 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> skrev:

>Hvad er det for fejl og er det i Windows eller Linux udgaven?
win xp.

TB spørger hvergang om den skal være default mailprg. hvis man har
haft åbnet sin outlook kalender.

Spamfilteret husker ikke ret godt.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Frank W.

Dato : 04-10-04 19:32

On Mon, 04 Oct 2004 16:35:07 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> win xp.
>
> TB spørger hvergang om den skal være default mailprg. hvis man har
>haft åbnet sin outlook kalender.

Prøv at fjerne fluebenet under TOOLS->OPTIONS-GENEREL->Use Thunderbird
as the default mail application.

Hilsen
Frank W.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 21:34

Per H skrev:

> TB spørger hvergang om den skal være default mailprg. hvis man har
> haft åbnet sin outlook kalender.

Trælst

> Spamfilteret husker ikke ret godt.

Hmm så længe har jeg ikke kørt Thunderbird/Linux endnu så jeg håber
ikke den gør det samme.

Fra : Sørensen

Dato : 05-10-04 22:26

Hm, har forsøgt mig med Thunderbird, dog kun til nyhedsgrupper, men det
undrer mig, at jeg hele tiden skal ind og fortælle den at den skal køre
"thread", altså samle indlæg, som kører i samme tråd, i stedet for at den
opfører disse enkeltvis.
Dels skal jeg fortælle den det for hver gruppe, men selv derefter, hvis
jeg f.eks. trykker foroven på datoorden for at få de nyeste øverst, så viser
den igen indlæggende individuelt, og jeg må atter ind og bede om at få dem
slået sammen. Nu er jeg totalt ukendt med denne reader, så jeg overser vel
et eller andet?
Sørensen

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 05-10-04 22:55

Den 05-10-2004 23:26, skrev Sørensen:
> [...]
> slået sammen. Nu er jeg totalt ukendt med denne reader, så jeg overser vel

Tryk to gange på kolonnen der samler trådene, så får du vist de nyeste
tråde øverst.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/