Om "Rory og Wendy Alec"
Fra : Rex

Dato : 04-10-04 02:12

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk her i
gruppen, generelt mener om Rory og Wendy Alecs (fra God Digital) måde at
indsamle penge på i denne "Missions Week" ... denne og den forrige, hvor man
både der og nu bruger Steve Munse.

Jeg er vant til lidt af hvert når folk i deres iver ønsker evangeliet ud og
det er skam også herligt og jeg støtter det fuldt ud, men jeg synes selv at
have hørt nogle underlige ting fra disse indsamlere, for at få folk til at
donere penge.

Naturligvis er det da godt der er en tv-station der bringer evangeliet ud,
men jer der har set det ved hvad jeg mener (jeg tænker på metoden m.v.)

Nogle meninger om Rory og Wendy?

Mvh
Rex