Hvor er BW?
Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-04 23:27

Fra : John Sahl

Dato : 04-10-04 07:00

Steen Johansen wrote:
> http://ingolfs.k.k-nettet.dk/main/graphics/uploaded/3232/BoWarming.jpg

Desværre så jeg ham lige i dk.kultur.film og endnu en gang
ude af mit filter i få sekunder.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-10-04 16:46

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
Steen Johansen wrote:
> http://ingolfs.k.k-nettet.dk/main/graphics/uploaded/3232/BoWarming.jpg

Desværre så jeg ham lige i dk.kultur.film og endnu en gang
> [...]

Han forsvandt da der ikke var flere klager, så havde han intet at være i
gruppen for længere
Og hvad kan man lære af det?
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-10-04 19:24

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> Han forsvandt da der ikke var flere klager, så havde han intet at være i
> gruppen for længere
> Og hvad kan man lære af det?

Får vi et svar på et tidspunkt?

--
-Jens B.

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-10-04 23:05

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> Han forsvandt da der ikke var flere klager, så havde han intet at være i
> [...]

Jeg finder det morsomt, men kanske er det min humor, der er kinky?
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-04 07:05

> Jeg finder det morsomt, men kanske er det min humor, der er kinky?

Det siger næsten sig selv, når du vælger netop denne gruppe til dine grin.

--
-Jens B.

Fra : TomasOzlar

Dato : 15-10-04 11:59

> [...]
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det
>
> Han forsvandt da der ikke var flere klager, så havde han intet at være i

Steen du kan ikke lære noget, det har du bevist i alle grupper i mange år

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-04 09:34

Venstre-MF beskyldes både for HÅRD og for ANAL sex med den muligvis
forførende og villige og ubeskadigede 13-årige, som måske ville blive dømt
for falsk anmdeldelse, hvis han var gammel nok til at være ansvarlig for sit
ordgylle

Men yderst få analindtrængender sker uden at man ved nulren eller en klud
med varm vand eller vaseline/smør/spyt har fået ringsmusklen til at slappe
helt af, og så er indtrængen som at trænge ind i lunken suppe - nul
modstand - dvs anal sex er BLØDERE END VAGINAL SEX

Se links efterfølgende om V-sagen og til sidst lidt dss smalltalk som jeg
hermed svarer på.

Dss=DK SNAK SEKSUALITET var sjov da der var intelligente modspil til mine
indlæg og jeg blev inviteret til spændende dss-fest på Vesterbro.

Men så inviteredes til fest som aflystes og jeg meddeltes ikke om aflysning,
og intelligente svar blev færre

Og John Sahl som jeg havde fine vibrationer til og fra ved festen - ligesom
med thomas Ozlar - var ikke parat til som aftalt at færdiggøre væddemål om
en mand kan mærke om et kondom han har på, er bristet eller ikke. Så jeg
vendte min interesse mod andre ng, men send mig kopi pr mail, hvis der er
noget man gerne vil have mig med i debatten om

OPPFELDT SKIFTER FORKLARING I SEX-SAG
Folketingspolitiker Flemming Oppfeldt blev, ud over en sigtelse for analsex
med
en 13-årig dreng, under gårsdagens grundlovsforhør sigtet for flere forsøg

sexmisbrug. Efter seks timers afhøring bag lukkede døre blev politikeren
varetægtsfængslet i 13 dage.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=495698

OPPFELDT MISTÆNKT FOR FLERE FORSØG PÅ SEXMISBRUG
En fattet Flemming Oppfeldt blev onsdag sigtet for hård sex med 13-årig
dreng.
Desuden er han mistænkt for i flere tilfælde at have forsøgt at forføre unge
under 18 år og betale for sex.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=495404

PÆDOFILIANKLAGE RYSTER FOLKETINGET
Folketingsmedlem Flemming Oppfeldt anholdt og sigtet for sexmisbrug af barn.
Politikere fra alle partier er bestyrtede og tager skarpt afstand fra
kollegaen.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=495314
FLEMMING OPPFELDT NÆGTER SIG SKYLDIG
Folketingsmedlem Flemming Oppfeldt (V) nægter sig skyldig i sigtelser for
seksuelt misbrug af mindreårig dreng, men blev anholdt umiddelbart efter, at
Folketinget i går ophævede hans immunitet.
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=495340

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-10-04 19:20

<snip> - en masse ulækker ordgylle...

Er du gået fra din lort/pis fetis til dine pedofili tanker igen Bo?

Kan du ikke bare fatte, at sex med børn under 15 år er ulovlig - ligegyldig
hvad du mener?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-04 20:54

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er du gået fra din lort/pis fetis til dine pedofili tanker igen Bo?
>
> Kan du ikke bare fatte, at sex med børn under 15 år er ulovlig -

Hvormange 15 årige børns udvikling har du fulgt som familiefar?
Mine tre af slagsen bekræfter mig i at den aldersgruppe kan være MEGET
VOKSEN

Havde Oppfelt ikke betalt den aftalte hyre for kopulation, havde det være en
sag for forbrugerombudsmanden

Ikke andet

Og der er ingen klage over at den ærlige byttehandel mellem ung mand og
midaldrende mand var uetisk eller kritisabel på nogen måde

Men snerper med dømmesyge har had og hævn i hovedet og ikke størst mulig
lykke for flest mulig. Ingen sans for at justitsmord er ikke en ædel sport.

Fra : Snuden

Dato : 21-10-04 21:07

On Thu, 21 Oct 2004 21:53:58 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvormange 15 årige børns udvikling har du fulgt som familiefar?
>Mine tre af slagsen bekræfter mig i at den aldersgruppe kan være MEGET

Det bliver det ikke mindre lovligt af.

>Havde Oppfelt ikke betalt den aftalte hyre for kopulation, havde det være en
>sag for forbrugerombudsmanden

Det er også ulovligt at betale personer under 18 for sexuelle ydelser.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-04 21:26

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver det ikke mindre lovligt af.

> Det er også ulovligt at betale personer under 18 for sexuelle ydelser.

Nazier karikeredes som nogle der modtog ordrer og ikke selvstændigt så på om
de udførte var gavnligt.

Du er vist værre med din forgudelse af lovjunglen som god, god,god
Se dog på STØRST MULIG LYKKE FOR FLEST, og vær demokrat med skepsis overfor
the establishment

Fra : Snuden

Dato : 22-10-04 18:45

On Thu, 21 Oct 2004 22:25:32 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Der skulle naturligvis have stået "Det bliver det ikke _mere_ lovligt
af"

>en

>Nazier karikeredes som nogle der modtog ordrer og ikke selvstændigt så på om
>de udførte var gavnligt.

Sikker på det var en karikatur?

>Du er vist værre med din forgudelse af lovjunglen som god, god,god
>Se dog på STØRST MULIG LYKKE FOR FLEST, og vær demokrat med skepsis overfor
>the establishment

Jeg er uenig i mange af de love der er gældende i dette land, men lige
den lovgivning der forbyder køb af sex med mindreårige er jeg enig i.
At du er uenig overrasker mig ikke det mindste.

Vi lever i et demokratisk land, Bo, selvom dine store helte gjorde et
forsøg på at ændre på det. Flertallet har valgt det skal være ulovligt
at betale mindreårige for sex. Det må mindretallet bøje sig for. Du må
leve med det, Bo - også selv om dine pædofile tendenser gør det svært
- eller også må du arbejde aktivt for at få ændret loven.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 19:57

> Sikker på det var en karikatur?

Britiske militærhistorikere indrømmer at tyske soldater i både WW1 og 2
handlede langt mere selvstændigt og kreativt end de allieredes og tyskerne
havde jævnbyrdigt kammeratskab, ikke kun hos Rommel.

> Jeg er uenig i mange af de love der er gældende i dette land, men lige
> den lovgivning der forbyder køb af sex med mindreårige er jeg enig i.

Loven er formynderisk og skaber heksejagter og justitsmord.
Uden forbud er folk langt mere ansvarlige og forældre passer bedre på deres
børn, når ikke journalister lyver at politiet kan gøre noget. Det kan de
ikke.

> [...]
> leve med det, Bo - også selv om dine pædofile tendenser gør det svært
> - eller også må du arbejde aktivt for at få ændret loven.

De er ikke mine helte, men deres hang til oplyst enevælde i stedet for
bedragerisk palaver, der lokker folk til at tro de har medbestemmelse, bør
man ikke afskrive som ond

Flertalsdiktatur hos os er kriminalitetsskabende - nazierne havde ikke en
promille af Velfærds Danmarks voldtægter , tyverier, mord osv osv

Fra : Jane M. :o)

Dato : 21-10-04 21:22

On 21/10/04 21:53, in article ktUdd.14674$6v2.587@fe18.usenetserver.com, "Bo
Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvormange 15 årige børns udvikling har du fulgt som familiefar?
> Mine tre af slagsen bekræfter mig i at den aldersgruppe kan være MEGET

Den ældre voksne kender konsekvenserne (eller skal jeg sige BURDE kende
konsekvenserne), hvorimod det gør en 15-årig ikke, trods evt. "moden og
voksen udstråling"...

Deri ligger den meget store forskel og dermed også et meget grundliggende
argument for, at det er skadeligt - hvis ikke fysisk, så psykisk - for et
barn, uanset hvor "Villig" det så end må være I den givne situation.

Mvh Jane

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-10-04 21:38

> Hvormange 15 årige børns udvikling har du fulgt som familiefar?
> Mine tre af slagsen bekræfter mig i at den aldersgruppe kan være MEGET
> VOKSEN

Mine egne børn. Sex mellem en pige på 14 år og en dreng på 16 år - kan du
IKKE sidestille med, hvis en pige på 14 år har sex med en mand på 35 år -
det må selv du kunne fatte........?

> Havde Oppfelt ikke betalt den aftalte hyre for kopulation, havde det være
en
> sag for forbrugerombudsmanden

Kan du ikke engang læse hvad der stå i loven? - din personlig mening er uden
betydning.......

> Og der er ingen klage over at den ærlige byttehandel mellem ung mand og
> midaldrende mand var uetisk eller kritisabel på nogen måde

Kan du siger "en dreng under den sexsuale lavalder" ? - viser hvor syg du
er.....

> Men snerper med dømmesyge har had og hævn i hovedet og ikke størst mulig
> lykke for flest mulig. Ingen sans for at justitsmord er ikke en ædel
sport.

Ælv og atter ælv.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 04:14

> Mine egne børn. Sex mellem en pige på 14 år og en dreng på 16 år - kan du
> IKKE sidestille med, hvis en pige på 14 år har sex med en mand på 35 år -
> det må selv du kunne fatte........?

Skriver loven om aldersFORSKEL? Jeg mener den er enøjet fixeret på 15-års
grænse - og 18års vedr glædespiger

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 00:28

On Fri, 22 Oct 2004 05:14:03 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Skriver loven om aldersFORSKEL? Jeg mener den er enøjet fixeret på 15-års
>grænse - og 18års vedr glædespiger

Det handler well om myndighed ....

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-10-04 17:47

On Thu, 21 Oct 2004 21:53:58 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Og der er ingen klage over at den ærlige byttehandel mellem ung mand og
>midaldrende mand var uetisk eller kritisabel på nogen måde

det er jeg enig i ....hvis drengen selv er enig i handlen så er
katestrofen minimal - hvis en 40 årige kvinde havde tilbudt mig 1000
kr for en knald da jeg var 14-15 havde jeg da slået til på stedet !

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-04 10:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> det er jeg enig i ....hvis drengen selv er enig i handlen så er
> katestrofen minimal - hvis en 40 årige kvinde havde tilbudt mig 1000
> kr for en knald da jeg var 14-15 havde jeg da slået til på stedet !

Nu kan 40-årige kvinder være meget sexede, men som sæddonor har jeg ikke
altid kunne få den op at stå, hvis hun var overvægtig og ucharmerende. Så
onanerer man i et pessar, og hun sætter det op, og bliver lige så let gravid
som efter jordskælvsvaginalorgasmer.

Mht børn der sælger sig selv, så tror jeg cand.psyk. Sten Hegeler har læst
mine indlæg her på usenet (jeg har ihvertfald læst hans bøger siden jeg var
12!), for han siger i Ekstrabladet idag helt som jeg, at teenagere på nettet
er extremt modne og selv kan tage ansvar.
De har jo selv opsøgt "den velbeslåede legonkel" ved at chatte i timevis og
ligger som de har redt, hvis de blir snydt, eller bildt ind af forældre og
psykologer at nu skal de føle sig traumatiserede og psykisk torturerede og
søge invalidepension, fordi "et naturligt sexliv" er stjålet fra dem

Min datter flygtede fra moderhjemmet og sad her og chattede mange weekender
og hele natten og fandt fyre på egen alder, der havde venner der var lidt
ældre - hun brød alle regler og gav sit telefonnummer - og vennen som hun
provokerede moderen med at have som bolleven i et år, var vist så gammel at
det også var pædofili.

Men "Galningen der fremturer i sin galskab bliver vis" og hun droppede ham
efter at have fået klamydia som skolelægen tilfældigvis opdagede tidligt, og
er nu et modnere og klogere menneske. Og moderen beundrer sin fremmelige
datter - hun fik selv abort som 15 årig(min datters alder da hun blev
chat-narkoman og med mors assistance fik ppiller). Selvfølgelig skal man
lære af egne erfaringer og det man ikke dør af bliver man stærkere af, vedr
næsten alt andet end klamydia der opdages sent.

Min datter var instrueret om aldrig at give sit telefonnummer til de
liderlige hanhunde, men jeg så at hun som alle unge brød alle løfter - og
der viste sig ingen ulemper ved det. Go home - oldinge. Og frikend Oppfelt.

Fra : AJC

Dato : 21-10-04 21:46

Johnny Andersen wrote:

> <snip> - en masse ulækker ordgylle...
>
> Er du gået fra din lort/pis fetis til dine pedofili tanker igen Bo?
>
> Kan du ikke bare fatte, at sex med børn under 15 år er ulovlig - ligegyldig
> hvad du mener?

Er det ikke sat op til 16 år?
Voksne mænd på f.eks. 35 år burde have en sådan kontrol over dem selv,
at de ikke indleder forhold til piger under 18 år!
Hvis fristelserne bliver for store kan de vel lette trykket på en anden
måde?
Det burde altså ikke være så svært!
Når man er 18 år, er man myndig og skulle dermed være voksen nok til
selv at kunne bestemme, hvem man ønsker at være sammen med seksuelt.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-10-04 22:28

"AJC" <syg@blå.stue> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når man er 18 år, er man myndig og skulle dermed være voksen nok til
> selv at kunne bestemme, hvem man ønsker at være sammen med seksuelt.

Har du overhoved læs hvad jeg har skrevet????????

Og nej - den sexsuale lavalder er 15 år........

/Johnny

Fra : Hr. Petersen

Dato : 22-10-04 04:58

Jeg mener at forælderne burde have tvangsfjernet deres børn, når de opdrager
deres børn til at lade sig prostituere i så ung en alder.

Eller har de intet ansvar for hvad deres børn foretager sig ?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 06:38

"Hr. Petersen" <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> skrev i en
meddelelse news:4178991d$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> deres børn til at lade sig prostituere i så ung en alder.
>
> Eller har de intet ansvar for hvad deres børn foretager sig ?

Tvangsfjernet HVORHEN?

Pædagogfamilier og psykologfamilier der tjener million kr pr tvangsfjernet
barn, er endnu skadeligere

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 04:17

> [...]
> Når man er 18 år, er man myndig og skulle dermed være voksen nok til
> selv at kunne bestemme, hvem man ønsker at være sammen med seksuelt.

Da unge mænd og kvinder omkring 13-18 års alderen har set samme TV som os
voksne, er de ofte så modne som os - og det bør respekteres ved at en ærlig
handel som opfyldes til begges gavn, ikke gøres til fængslingsproblem

Proportionssans er at muslimknivstikkeri er en milliard gange vigtigere

Har den unge mand der forførte og solgte sex til en V-MF nogen blødende sår?

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 07:31

On 22/10/04 5:17, in article NY_dd.78$hG5.50@fe28.usenetserver.com, "Bo
Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
> voksne, er de ofte så modne som os - og det bør respekteres ved at en ærlig
> handel som opfyldes til begges gavn, ikke gøres til fængslingsproblem

Forstod du konsekvenserne I et større perspektiv af ALLE dine handlinger, da
du var 13-18 år gammel?

Der er en stor forskel på at være moden og "følge med I nyhederne", og så
til at forstå konsekvenserne på længere sigt af de handlinger de foretager
sig.

Alle ved vel, at det også netop kan være I teenage-årene at "børn/unge" kan
være eksperimenterende, og at man som voksen burde (har pligt til), netop
ikke misbruge denne situation, men tage hensyn til den.

Mvh Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 07:56

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Forstod du konsekvenserne I et større perspektiv af ALLE dine handlinger,
da
> du var 13-18 år gammel?

Jeg var ikke så frisk som mange er idag, men JA.
Nogle gør ikke. Staten kan ikke afgøre hvem.

> Alle ved vel, at det også netop kan være I teenage-årene at "børn/unge"
kan
> være eksperimenterende

Og eksperimenter vil du ikke tillade vor tids fremmelige ungdom, fordi du
selv ikke var så modig, sexet og nysgerrig da du var i den alder.

Måske det kun er de særligt socialt intelligente og afbalancerede, der
kaster sig ud i sådant supervelbetalt fritidsarbejde. Jeg siger ikke DEM OM
DET men "dem og deres forældre om det", for de spiller ikke familiens formue
op på børsen eller kommer hjem med farlige kvæstelser

At psykologer kan opdigte psykiske kvæstelser skal man ikke tage alt for
alvorligt.

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 09:21

On 22/10/04 8:56, in article oa2ed.62046$av1.14963@fe59.usenetserver.com,
> [...]

> Og eksperimenter vil du ikke tillade vor tids fremmelige ungdom, fordi du
> selv ikke var så modig, sexet og nysgerrig da du var i den alder.

Joohh... De kan da sagtens eksperimentere med hinanden I nogenlunde samme
aldersgruppe?

> [...]
> DET men "dem og deres forældre om det", for de spiller ikke familiens formue
> op på børsen eller kommer hjem med farlige kvæstelser

De kunne jo være uheldige at støde på en der var voldelig eller på andre
måder farlig for dem, så helt uden risiko er det nu nok ikke.

> At psykologer kan opdigte psykiske kvæstelser skal man ikke tage alt for
> alvorligt.

Men set I forhold til det samfund vi lever I den dag I dag, er det vel som
sådan ikke opdigtede psykiske kvæstelser?

Mvh Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 10:56

> Joohh... De kan da sagtens eksperimentere med hinanden I nogenlunde samme
> aldersgruppe?

Rager det dig om nogen synes at en anden alder end egen alder, er mest
interessant?

> Men set I forhold til det samfund vi lever I den dag I dag, er det vel som
> sådan ikke opdigtede psykiske kvæstelser?

Alle kan påstå at de har fået deres sexliv ødelagt af at de købtes til at
slikke pik på en ulækker mand.
Og journalister og psykologer vil altid støtte den anti-pædofile version og
blæse på sandhedssøgning.

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 13:00

On 22/10/04 11:55, in article gO4ed.13462$Lr6.9678@fe24.usenetserver.com,
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> "Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Rager det dig om nogen synes at en anden alder end egen alder, er mest
> interessant?

Ja...

> [...]
> slikke pik på en ulækker mand.
> Og journalister og psykologer vil altid støtte den anti-pædofile version og

Nå...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 14:11

> Ja...

Hvis du er forælder til barnet, så vedkommer det dig, og du bør tale med
barnet.
Hvis forældrene til VenstreMF's teenagerven, var sendt ud af forældrene for
at tjene penge som trækkerdreng og drive afpresning, så bør måske
myndigheder true med tvangsfjernelse eller straffe dem med bøde.
Men hvis disse ansvarlige forældre, er gode forældre - så forklar mig hvor
dit smagsdommeri kommer ind i billedet.

Hvorfor er erotisk leg mellem jævnaldrende smukt og hvis aldersforskel så
grimt?
Har vi udenforstående mest forstand på hvad især vedrører de to parter og
evt den mindreåriges forælder?
Skal alt gøres ens og uniformeret?
Er det ikke diktatur man går ind for, hvis man blander sig i, hvad man ikke
har forstand på?

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 14:36

On 22/10/04 15:11, in article KF7ed.59291$iP4.57244@fe26.usenetserver.com,
> [...]

> myndigheder true med tvangsfjernelse eller straffe dem med bøde.
> Men hvis disse ansvarlige forældre, er gode forældre - så forklar mig hvor

Næh... Det gider jeg egentlig ikke forklare.

> Hvorfor er erotisk leg mellem jævnaldrende smukt og hvis aldersforskel så
> grimt?

Jeg har faktisk forklaret det én gang..

> Har vi udenforstående mest forstand på hvad især vedrører de to parter og
> evt den mindreåriges forælder?

Nogen gange kan man ikke se skoven for bare træer... Så det kommer an på
situationen.

> Skal alt gøres ens og uniformeret?

Næh...

> Er det ikke diktatur man går ind for, hvis man blander sig i, hvad man ikke
> har forstand på?

Jamen har du da som mindreårig haft sex med en meget ældre person, siden du
kan blande dig uden du kalder dine egne holdninger for "diktatur"..?

Mvh Jane

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-10-04 14:57

At du gider at diskutere med den idiot. I dk.politik hvor denne debatstreng
også er krydspostet til er vi vant til Bo Warming tosserier. Rigtig mange af
os har i dk.politik Bo Warming på kill-filter (blokering af hans indlæg).
Desværre ser vi så dem som svarer ham.

Men Jane, du spilder altså din tid ved at diskutere med den båtnakke. Han er
kun ude på at provokere dig.

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 16:11

On 22/10/04 15:57, in article 417911b9$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Desværre ser vi så dem som svarer ham.
>
> Men Jane, du spilder altså din tid ved at diskutere med den båtnakke. Han er

Har også holdt mig til kortere svar.

Føler mig egentlig ikke provokeret, trods min uenighed omkring hans
holdninger.

Stopper hermed at kommentere det debbaterede emne yderligere.

Jeg aner ikke hvordan man sætter en person på kill-filter iøvrigt???

Mvh Jane

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-10-04 16:33

> [...]
>
> Stopper hermed at kommentere det debbaterede emne yderligere.
>
> Jeg aner ikke hvordan man sætter en person på kill-filter iøvrigt???

Det ville du vide hvis du abonnerede på dk.politik og så Bo Warmings
udskejelser der og hans mange mange starter af debattråde som han starter
hver eneste dag med mere eller mindre ligegyldige indlæg som for det meste
også er Off Topic (altså afviger fra nyhedsgruppens fundats).

--
Venlig hilsen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 19:59

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hver eneste dag med mere eller mindre ligegyldige indlæg som for det meste
> også er Off Topic (altså afviger fra nyhedsgruppens fundats).

Ingen har nogensinde evnet at løfte bevisbyrden vedr påstand om OT

Kan Kim give bare et lille eksempel???

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 03:28

On Fri, 22 Oct 2004 20:59:21 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Bo Warmings
>
>Ingen har nogensinde evnet at løfte bevisbyrden vedr påstand om OT
>
>Kan Kim give bare et lille eksempel???

de fleste af indlægene i denne tråd høre ikke hjemme i politik men kun
i dss - specilt nærværende spørgsmål fra Kim såvel som dit svar er OT
for begge grupper med mindre der er sat fut til relevandt gruppe for
den opfølgene debat

xfut : dk.admin.netikette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 03:23

On Fri, 22 Oct 2004 17:33:12 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>Det ville du vide hvis du abonnerede på dk.politik og så Bo Warmings
>udskejelser der

Det er nonsen Jane spørger hvordan man bruger et kill filter - det er
noget rent teknisk og ikke et sprg. om BW selv om han nok er den
skribent der lever i de fleste kill filter - selv kan jeg ikke se hvad
der er for et program Jane bruger til news - så jeg ved ikke hvordan
man gør men det fortæller hun måske om sener ....?

fut : dk.snak.snik

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 00:44

On Fri, 22 Oct 2004 17:11:14 +0200, "Jane M. " <virker@hotmail.com>
wrote:

>Jeg aner ikke hvordan man sætter en person på kill-filter iøvrigt???
>
>Mvh Jane

Det kommer an på din news reader jeg kan ikke lige se hvad det er forn
en du bruger ?

svar opfølges i : dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 16:21

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Men Jane, du spilder altså din tid ved at diskutere med den båtnakke. Han
er
> kun ude på at provokere dig.

At fremprovokere nytænkning er konstruktivt.

Jeg går ikke efter manden så jeg vil ikke provokere NOGEN

At være djævlens advokat og kaste nyt lys på vanetænkning er ædel sport.
Ulønnet og så neutralt som cand.jur advokatarbejde.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 16:19

> Jamen har du da som mindreårig haft sex med en meget ældre person, siden
du
> kan blande dig uden du kalder dine egne holdninger for "diktatur"..?

Jeg ønsker minimal indblanding fra statens side og maximal
forældrebeskyttelse af børn.

Der er intet diktatur i mine holdninger, men det er der i dem, der påstår at
forældre ikke er gode nok til at passe på deres børn

Forældre vokser med opgaven, hvis de ikke kan forlange straf for at barnet
fandt en ven, det var glad for. De må selv gøre sig bedre venner med deres
barn, hvis de har stødt det fra sig, så det er blevet interesseret i
pædofile. Alt dette forudsat nul vold, hvilket er det normale.

Fra : Snuden

Dato : 22-10-04 19:23

On Fri, 22 Oct 2004 17:19:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>ikke

>du
>
>Jeg ønsker minimal indblanding fra statens side og maximal

Det er også helt fint så længe forældrene kan leve op til deres
ansvar. Når de ikke kan må andre tage over.

>Der er intet diktatur i mine holdninger, men det er der i dem, der påstår at
>forældre ikke er gode nok til at passe på deres børn

Du mener altså forældrene til fx. en 13-årig knægt, der solgt sex til
en Venstre-politiker, har været gode nok til at passe på og opdrage
deres barn?

> [...]
>barn, hvis de har stødt det fra sig, så det er blevet interesseret i
>pædofile. Alt dette forudsat nul vold, hvilket er det normale.

Børn bliver ikke interesserede i pædofile. De søger den voksenkontakt
de har behov for. Den pædofile udnytter og misbruger dette til egen
seksuel tilfredstillelse.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 20:02

> [...]
>
> Du mener altså forældrene til fx. en 13-årig knægt, der solgt sex til
> en Venstre-politiker, har været gode nok til at passe på og opdrage

Ingen af os kender detaljerne. Måske forældrene har fået drengen til at være
trækkerdreng for at drive afpresning, og denne MF er blevet forført at en
modent og voksent og liderligt virkende ung mand

> Børn bliver ikke interesserede i pædofile. De søger den voksenkontakt
> de har behov for. Den pædofile udnytter og misbruger dette til egen
> seksuel tilfredstillelse.

Nogle pædofile er ægte venner. Ingen har har forstand nok på problemet til
at generalisere.

Fra : Snuden

Dato : 23-10-04 20:46

On Fri, 22 Oct 2004 21:02:14 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>trækkerdreng for at drive afpresning, og denne MF er blevet forført at en
>modent og voksent og liderligt virkende ung mand

Det anede mig nok du ville svare på den måde. Tillad mig at le hånligt
af din stupiditet.

>barnet
>deres

>Nogle pædofile er ægte venner. Ingen har har forstand nok på problemet til
>at generalisere.

Vrøvl.
--
Snuden

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-04 20:51

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Det anede mig nok du ville svare på den måde. Tillad mig at le hånligt
> af din stupiditet.

Jeg bukker mig i støvet over dit vid.

> Vrøvl.

Jeg bukker mig endnu engang.

Lad mig gætte: Du er så klog, at du rent faktisk kan undvære dit hovede,
hvorfor du har fået det afmonteret og installeret et ekstra røvhul i stedet
for?

--
-Jens B.

Fra : Snuden

Dato : 24-10-04 11:14

On Sat, 23 Oct 2004 21:51:09 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

>Jeg bukker mig i støvet over dit vid.

Bo skrev: "Måske forældrene har fået drengen til at være
trækkerdreng for at drive afpresning". Give me a fucking break. Helt
ærligt. Stupiditet i den størrelsesorden kan jeg kun grine af.

>Jeg bukker mig endnu engang.

Bo skrev: "Nogle pædofile er ægte venner." Venner af hvad? Sq ikke af
børn da. Husk på, at i den pædofile verden er det den _pædofile
voksne_ der afgør, hvornår barnet er fysisk og psykisk parat til at
have et seksuelt forhold. Ikke barnet selv.
--
Snuden

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-04 11:33

> Bo skrev: "Måske forældrene har fået drengen til at være
> trækkerdreng for at drive afpresning". Give me a fucking break. Helt
> ærligt. Stupiditet i den størrelsesorden kan jeg kun grine af.

Du ved altså, hvad der ligger bag, eller er det bare dig, der er stupid nu?

> [...]
> voksne_ der afgør, hvornår barnet er fysisk og psykisk parat til at
> have et seksuelt forhold. Ikke barnet selv.

Nå. Du kan altså ikke forestille dig, at pædofile kan være mindst lige så
gode voksne og venner til børn end alle mulige andre? Bor du i en
osteklokke, siden du ikke kan se, hvordan ikke-pædofile voksen behandler
børn her og i resten af verden? Muligvis et venskab med en pædofil er klart
at foretrække for mange børn, der ellers får lov til at gå rundt, uden nogen
voksne gider tage sig af dem.

--
-Jens B.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-04 16:37

> [...]
> klart
> at foretrække for mange børn, der ellers får lov til at gå rundt, uden

Hold da kæft for et indlæg - man tror ikke sine egne øjne. Og jeg som troede
at Bo Warming var den eneste her med pædofili-sympatier men nej, Jens Brun
melder sig beredvilligt som pædofile møgsvins ypperligste ambassadør - FØJ
FOR SATAN !

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og antifremmedfjendsk.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-04 17:12

> [...]
> melder sig beredvilligt som pædofile møgsvins ypperligste ambassadør - FØJ

Kræver det høj abstraktionsevne at tanken strejfer de Kim Larsenske
hjerneceller, at Bruun og jeg ikke har det mindste sympati for de skadelige
pædofile, men vi har sans for nuancer og at al RIMELIG TVIVL SKAL KOMME
ANKLAGEDE TIL GODE?

Danskere er ikke GODE og ONDE. - alle er lidt af hver

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-04 17:17

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> nej, Jens Brun melder sig beredvilligt som pædofile møgsvins
> ypperligste ambassadør - FØJ FOR SATAN !

Din signatur siger alt om dig, så jeg gider ikke ofte to ord mere på dig.

--
-Jens B.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-04 17:26

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

> Din signatur siger alt om dig, så jeg gider ikke ofte to ord mere på dig.

Føj for helvede for en klam skiderik du er, ad !

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-04 01:33

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det anede mig nok du ville svare på den måde. Tillad mig at le hånligt
> af din stupiditet.

HAR DU EKSAKT VIDEN? Fortæl os om den.
At le er altid tilladt.

> Vrøvl.

HAR DU EKSAKT VIDEN?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 03:30

> [...]

>trækkerdreng for at drive afpresning, og denne MF er blevet forført at en
>modent og voksent og liderligt virkende ung mand

jeg finder nu også at det er en formildene omstændighed at drengen har
taget penge for ydelsen og den egentlige synd består egentligt mest i
at ham & kunden blev knaldet

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 00:40

On Fri, 22 Oct 2004 11:55:33 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>slikke pik på en ulækker mand.
>Og journalister og psykologer vil altid støtte den anti-pædofile version og

"anti-pædofile" ??
hvad dækker det egentligt over ?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-04 10:09

> "anti-pædofile" ??
> hvad dækker det egentligt over ?

Kirken var i middelalderen anti-hekse
Her er der tilsvarende skinger had-kampagne imod uskyldige og gavnlige
pædofile
Justitsmord er det onde statsapparat hemmelige våben, helt som dengang. Læs
Jan Guillous bog om dette - Roumsagen, Staveplade-sagen osv osv
Psykologer er skadeligere end Gestapo og ønsker blot hønen der lægger
guldæg - at tvangsfjerne børn så de kan få dem i professionel pleje og tjene
millioner på ingenting

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-04 01:35

On Sat, 23 Oct 2004 11:08:37 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kirken var i middelalderen anti-hekse
>Her er der tilsvarende skinger had-kampagne imod uskyldige og gavnlige
>pædofile

Nu er det jo ikke ALLE pædofile der er hellinger !

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-04 03:18

On Fri, 22 Oct 2004 11:55:33 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Alle kan påstå at de har fået deres sexliv ødelagt af at de købtes til at
>slikke pik på en ulækker mand.

hvordan vil du selv se på hvis dine egne børn evt. børnebør slikkede
pik på en ældre mand ?

nu synes jeg jo selv alt hvad der vedrøre mænd og seksualitet er klamt

men jeg tror det som debaten sagligt taget kredser om er hvornår den
seksuelle modning finder sted .

personeligt helmer jeg til at det er i den præpubertære fase ... hvor
den er helt gal med dem der er ynger

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-04 10:11

> hvordan vil du selv se på hvis dine egne børn evt. børnebør slikkede
> pik på en ældre mand ?

Jeg måtte selv som spejder spise en skovsnegl for at være med i gruppen.
Jeg ville spørge mit barn om smegmaen(nakkeosten) smagte godt - det synes
jeg selv at min gør.
Skovsnegle smager BESTEMT VÆRRE

> nu synes jeg jo selv alt hvad der vedrøre mænd og seksualitet er klamt

It takes all kinds of people to make a world. Kun tyveri, bedrag og
legemsbeskadigelse bør der skrides ind overfor af statsmagten.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 22-10-04 21:54

Personligt mener jeg at myndighedsalder, valgretsalder, seksuel lavalder
skal følges ad...det hele skal være 18 år. Folk skal sku ikke dyrke sex før
de kan gøres ansvarlige for deres handlinger.....Faktisk bør loven laves om
således at 15-18 årige der har sex straffes med fængsel hvis de har sex med
15-18 årige...og har en person over 18 sex med en person under 18 bør
personen fængles og nøglen smides væk: livsvarigt fængsel....til gengæld
skal alle over 18 ha lov til at udføre al den seksuelle adfærd de lyster :)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-10-04 22:20

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> personen fængles og nøglen smides væk: livsvarigt fængsel....til gengæld
> skal alle over 18 ha lov til at udføre al den seksuelle adfærd de lyster
:)

LOL - så kan du sgu sætte alle unge i fængsel..........

/Johnny

Fra : AJC

Dato : 23-10-04 01:56

Jan Pedersen wrote:
> [...]
> skal alle over 18 ha lov til at udføre al den seksuelle adfærd de lyster :)

Hørt!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-04 04:48

> Hørt!

Vor kriminalforsorg skal gøres til opsamlingssted for liderlige 17årige
duller? - der bliver rift om fangevogterjobbene.

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-04 16:41

TomasOzlar@hotmail.com (TomasOzlar) wrote in message news:<1093fc25.0410150259.1e762025@posting.google.com>...

> Steen du kan ikke lære noget, det har du bevist i alle grupper i mange år

Tak fordi du misbruger mit navn. Du bliver nu meldt til din udbyder.

Med venlig hilsen
Den eneste rigtige Tomas Oszlar

Fra : TomasOzlar

Dato : 20-10-04 15:32

tfo@gmx.net (Tomas O.) wrote in message news:<182f14fe.0410150740.1a3882d5@posting.google.com>...

> Tak fordi du misbruger mit navn. Du bliver nu meldt til din udbyder.
>
> Med venlig hilsen
> Den eneste rigtige Tomas Oszlar

Jeg er den rigtige TomasOzlar uden S

Fra : Bo M Mogensen