Fly til Bangkok
Fra : Samsara

Dato : 03-10-04 22:12

Hej'sa

Er der nogen som ved, om det kun er SAS, der har
underholdningssystem i sæderne ?

Så vidt jeg er orienteret, er det kun SAS og Thai,
som flyver direkte København/Bangkok og efter
hvad jeg har fået at vide, har Thai ikke det er
underholdning, er det korrekt ?

Venligst
Samsara

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-10-04 22:20

Samsara skrev:

>Er der nogen som ved, om det kun er SAS, der har
>underholdningssystem i sæderne ?

>[...] og efter
>hvad jeg har fået at vide, har Thai ikke det er
>underholdning, er det korrekt ?

Det er rigtigt at Thai ikke har en skærm foran hver siddeplads.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Karina Hvillum

Dato : 04-10-04 08:12

Hej.
Qantas airway og British airway har også skærm foran hvert sæde, men de
flyver jo ikke direkte, hvis det er det du er ude efter.
/Karina

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-10-04 14:48

Karina Hvillum wrote:
> Hej.
> Qantas airway og British airway har også skærm foran hvert sæde, men
> de flyver jo ikke direkte, hvis det er det du er ude efter.
> /Karina

Jeg fløj BA/Qantas i år (Heathrow->Bangkok og retur i Qantas), og der var
ikke skærm ved hvert sæde.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : RH

Dato : 05-10-04 15:00

> Jeg fløj BA/Qantas i år (Heathrow->Bangkok og retur i Qantas), og der var
> ikke skærm ved hvert sæde.

Jeg fløj Qantas - bangkok-> Heathrow - for to år siden og der var der skærme
foran hvert sæde. Det kommer vel an på hvilket fly man kommer med på den
strækning....

/Sanne

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 12:53

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Så vidt jeg er orienteret, er det kun SAS og Thai,
> som flyver direkte København/Bangkok og efter
> hvad jeg har fået at vide, har Thai ikke det er

Det er korrekt at thai endnu ikke har skærm i sæderne i det hele taget er
den 747 de flyver med på kbh-bkk ved at være noget slidt i kabinen.
Sidste gang vi var i thailand fløj vi med austrian der er flyvetiden på
lidt over en time fra kbh til wien plus 1,5 time i wien men flytitiden
wien-bkk er ca en time kortere så det giver ca 2 timer længere rejsetid.
Det er det bedste vi har fløjet med endnu, næsten nye fly fra wien til bkk
det ældste er fra 99 med underholdning i sæderne og servering af drikkevarer
ca 1 gang i timen, du kunne selvfølgelig kalde på dem udover det.
Også er de rimeligt billige se www.aua.com
MVh
Jens

Fra : Koeffe

Dato : 04-10-04 23:15

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej'sa
>
> Er der nogen som ved, om det kun er SAS, der har
> underholdningssystem i sæderne ?

MyTravel har også

> Så vidt jeg er orienteret, er det kun SAS og Thai,
> som flyver direkte København/Bangkok og efter
> hvad jeg har fået at vide, har Thai ikke det er
> underholdning, er det korrekt ?

tror ikke MyTravel flyver direkte nej.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 00:34

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote in message

> MyTravel har også

> tror ikke MyTravel flyver direkte nej.

Jo det gør de rent faktisk til vinter både fra bll og kbh, men du skal lige
have afmonteret benene først hvis du er ret meget over 1,70 med deres
charterflysædeafstand der er min 10 cm mindre end rutefly 12 t her ville
ikke være sjovt.
Også skal man huske at alt hvad man skal spise og drikke undervejs skal
købes til ågerkarlepriser et eks 20 kr for en halv liter vand.

MVH
Jens

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 05-10-04 00:42

On 05/10/04 0:15, in article 4161cb64$0$242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote:

> MyTravel har også

Mytravel er et rejseberau ikke et flyselskab.

VH Kevin

Fra : Kim Persson

Dato : 05-10-04 17:30

> Mytravel er et rejseberau ikke et flyselskab.
>
> VH Kevin

Hvad er SAS så?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-10-04 21:14

Hej

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10fjerndette@stofanet.dk> wrote:

>Mytravel er et rejseberau ikke et flyselskab.

MyTravel = MyTravel Airways, alias Premiair, alias Conair, alias Flying
Interprise. - Jo, MyTravel er _også_ et flyselskab.

De sørgelige rester af Simon Spies's flyselskab.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst