Transibiriske jernbane
Fra : Anne

Dato : 03-10-04 20:26

Hejsa

Er der nogle der har været med den Transibiriske jernbane ?
Jeg er meget interesseret i oplysninger om rejsens pris, rejsens varighed og
gode råd i forbindelse med sådan en tur.
Findes der en hjemmeside om den Transibiriske jernbane ?

Hilsen Anne

Fra : Ulvir

Dato : 03-10-04 20:37

Anne wrote:
> [...]
> varighed og gode råd i forbindelse med sådan en tur.
> Findes der en hjemmeside om den Transibiriske jernbane ?

Jeps- http://www.intourist.com/ENG/TRANSSIB/info.shtml

Mvh- Ulvir.

Fra : Aksel

Dato : 03-10-04 20:47

"Anne" <ahd@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> gode råd i forbindelse med sådan en tur.
> Findes der en hjemmeside om den Transibiriske jernbane ?

http://www.altrejser.dk/, de kan også ordne visum, man skal have enten en
invitation fra der russiske indenrigsministerium eller bekræftelse fra et
hotel på at ophold er betalt, denne bekræftelse laver ALT og de ordner også
formaliteterne på ambassaden.
De kan lave et visum på 3 timer, hvis du selv forsøger varer det nok en
måned.

Hilsen Aksel

Fra : keldo

Dato : 04-10-04 16:15

Prøv at læse starten af Carsten Jensens "Jeg har set verden begynde", der
rejser han han med jernbanen - ret underholdende.

God tur!