logo
Fra : Jens Knag Pedersen

Dato : 03-10-04 19:29

jeg skal starte delikatesseforretning, og mangler en hjemmeside på nettet
hvor der findes nogle logoer at vælge imellem til skilte og brevpapir m.m.
hilsen jens

jenskp@worldonline.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-10-04 22:44

Jens Knag Pedersen wrote:

> jeg skal starte delikatesseforretning, og mangler en hjemmeside på nettet
> hvor der findes nogle logoer at vælge imellem til skilte og brevpapir m.m.
> hilsen jens

Sådanne logo'er er ofte beskyttet af ophavsret. Kommerciel brug af
ophavsretbeskyttet materiale bliver en dyr omgang, når man ikke har lov
til at bruge det.

Enten må du købe dig til et logo hos en grafiker eller lave det selv.

mvh

Carsten Riis

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 08:47

"Jens Knag Pedersen" <jenskp@worldonline.dk> wrote in message
> jeg skal starte delikatesseforretning, og mangler en hjemmeside på
nettet
> hvor der findes nogle logoer at vælge imellem til skilte og brevpapir
m.m.

Få en grafiker til at lave dit logo og betal det, det koster. Du skal se
på det i mange år, så noget tilfældigt fra en hjemmeside kan ikke bruges
til meget.

hilsen
Uffe

Fra : RoJo

Dato : 04-10-04 11:25

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Få en grafiker til at lave dit logo og betal det, det koster. Du skal se
> på det i mange år, så noget tilfældigt fra en hjemmeside kan ikke bruges

Rigtigt!
Et logo er jo forretningens ID. Det skal være gennemtænkt så det sender det
rette budskab eller de rette signaler. Dem man finder på nettet er meget
intetsigende og du finder næppe noget til en delikatesseforretning.

Men det er selvfølgelig ikke sikker at man har råd til den investering fra
starten.

Jeg er grafiker og kan hjælpe hvis du skulle være interesseret.

Mvh Ronni
www.etrix.dk

Fra : Martin Vinther

Dato : 04-10-04 19:03

Hej !

Det er muligt at købe, komplette designs med brevpapir, logo, visitkort se :
http://basictemplate.dk/corporate-identities.html

--
Martin
Basic.Hosting - we show directions to the future