Alarm og motorrumskontakter i bil!
Fra : Mads Stetter

Dato : 03-10-04 16:32

Hej Alle

Så fik jeg installeret alarm og centrallåse i bilen... det var nu rart!

Men jeg mangler 2 kontakter (1 til motorhjelm og en til bagsmæk) er der
nogen der ved hvor man kan købe diise i ordentlig kvalitet?

Og er der måske nogen som ved hvilke ledninger jeg skal fange under rattet
for at koble mine blinklys til alarmen? (Det er en golf 2 fra 89 med central
electric)

Håber i kan hjælpe lidt

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-10-04 21:29

Hej igen

Nu har jeg smidt ledningsdiagrammet inde i binear.motor

Er der nogen af jer der kan fortælle hvilke ledninger jeg så skal på, for at
få mine blinklys til at virke når jeg aktiverer/deaktiverer min alarm!

MVh Mads Stetter

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 08:06

> Er der nogen af jer der kan fortælle hvilke ledninger jeg så skal på, for
at
> få mine blinklys til at virke når jeg aktiverer/deaktiverer min alarm!

Hvorfor skiller du ikke ratstammen ad, og tager dem oppe ved kontakterne ??

Mvh
Morten

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-10-04 14:49

Juel wrote:

> Hvorfor skiller du ikke ratstammen ad, og tager dem oppe ved
> kontakterne ??
>
> Mvh
> Morten

Det er jo også det jeg gør... men gad bare ikke prøve mig frem!

MVH Mads Stetter

Fra : Christian Flasche

Dato : 04-10-04 13:15

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> få mine blinklys til at virke når jeg aktiverer/deaktiverer min alarm!

Hej Mads

Jeg har en Passat fra 1990 hvor jeg har monteret
alarm i vinters.
Der mener jeg at jeg brugte de 2 nederste ledninger.
L=left R=right
Mit ledningsdiagram fra Haynes er 100% magen til.

--
Hilsen Christian

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-10-04 14:43

Christian Flasche wrote:

> [...]
> Der mener jeg at jeg brugte de 2 nederste ledninger.
> L=left R=right
> Mit ledningsdiagram fra Haynes er 100% magen til.

Hejsa

Jeg har også fundet ud af det nu... sad lige og kiggede en times tid på det
diagram for det gik op for mig!
Så det er den Sort/Grønne og den Sort/Hvide ledning jeg skal på deroppe!

SÅ det spiller bare... hei!

MVH Mads Stetter