Silvan skifter navn.... !! Hvorfor ??
Fra : LazyBoy

Dato : 03-10-04 10:01

Har hørt Silvan skifter navn..

Hvornår sker det og hvorfor ????

Lazy.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 10:18

Den Sun, 3 Oct 2004 11:01:00 +0200, "LazyBoy"
<joerlundfjern@stofanet.dk> skrev:

>Har hørt Silvan skifter navn..

>og hvorfor ????

Sikkert fordi navnet klinger dårligt efterhånden.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

When choosing between two evils take the one you never tried before.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 11:59

On Sun, 3 Oct 2004 11:01:00 +0200, "LazyBoy"
<joerlundfjern@stofanet.dk> wrote:

>Har hørt Silvan skifter navn..

til hvad?

Lars

Fra : kvaerulant

Dato : 03-10-04 12:30

jubija@yahoo.dk wrote:

>til hvad?

til det logiske:
"Dårlig kvalitet høj pris"

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 12:44

kvaerulant wrote:
> [...]
her i område har begge Silvan butikker skiftet navn for 1 års tid siden. den
ene hedder nu NT (Nordborg Trælast), og den anden hedder ST (Sønderborg
trælast) Det kan være firmaet har købt resten af kæden også.
--
Calle.

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-10-04 13:05

Iflg. http://www.silvan.dk/ er Silvan en division i Danske Trælast A/S.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 13:06

Erik Olsen wrote:

> Iflg. http://www.silvan.dk/ er Silvan en division i Danske Trælast
> A/S.

Det forklarer en del
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 12:46

kvaerulant wrote:
> [...]
der står intet om det her:
http://www.silvan.dk/silvan/d947.nsf/pages/presse
--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 14:36

> der står intet om det her:
> http://www.silvan.dk/silvan/d947.nsf/pages/presse

De får først nyt navn i uge 41, d.v.s. mandag....

til hvad ved jeg dog ikke.....

VH Henrik

Fra : thomas bærbar

Dato : 03-10-04 19:15

Har hørt Silvan skifter navn..

> Hvornår sker det og hvorfor ????

Hejsa

Alle butikker inden for Dansk Trælast skifter vist navn på tirsdag kl 12,
jeg er ihvertfald inviteret til åbning hos Brdr ravn i Næstved, og har set
at borgmesteren kommer og klipper snoren til det nye navn..

Der skulle blive massiv medie dækning for den ´nye MEGA kæde med 75
butikker.

Hvorfor skifter silvan så navn, ja rent markedsførings mæssigt er det noget
nemmere at alle 75 butikker kan markedsføres under samme navn.

thomas

Fra : C.H

Dato : 03-10-04 19:52

Hej NG

Silvan skifter ikke navn. men det er der nogle andre der gør..... he he -
rart man ved noget andre ikke ved.

Men hold ørerne stive tirsdag middag....

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 20:10

C.H wrote:
> Hej NG
>
> Silvan skifter ikke navn. men det er der nogle andre der gør..... he
> he - rart man ved noget andre ikke ved.
>
> Men hold ørerne stive tirsdag middag....

klip fra andet indlæg
Der skulle blive massiv medie dækning for den ´nye MEGA kæde med 75
butikker.
klip slut

--
Calle.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 22:01

On Sun, 3 Oct 2004 20:52:28 +0200, "C.H" <C.H@danmark.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Silvan skifter ikke navn. men det er der nogle andre der gør..... he he -
>rart man ved noget andre ikke ved.

Et gæt kunne være, at de har købt resten af Consenta (14 byggemarkeder
og tømmerhandler) - som Silvan allerede overtog 6 byggemarkeder fra i
sommers. Det vil også passe nogenlunde med de 75 butikker i alt, som
er nævnt andetsteds i gruppen.

Desuden fratrådte Consentas koncerndirektør for få dage siden
september.

Lars

Fra : Thomas

Dato : 05-10-04 11:31

www.stark.dk

Jeg ved dog ikke om silvan også skiftede..

thomas

Fra : Carsten

Dato : 05-10-04 11:40

"Thomas" <thomas@4701.dk> wrote in message
> www.stark.dk
>
> Jeg ved dog ikke om silvan også skiftede..

Det tyder på at Silvan ikke skiftede navn. Vesterbro Trælast i Århus C
skiftede navn, men den Silvan der ligger overfor ser ikke ud til at være med
i Stark-kæden. Ej heller den der ligger i Skejby...

Keller

Fra : Holst

Dato : 05-10-04 11:55

Thomas wrote:

> www.stark.dk
>
> Jeg ved dog ikke om silvan også skiftede..

Silvan på Nørrebro nævnes ikke blandt butikkerne i kæde, så Silvan har
næppe skiftet navn.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 13:18

On Tue, 05 Oct 2004 12:54:48 +0200, Holst <newsoct04@shelter.dk>
wrote:

>Silvan på Nørrebro nævnes ikke blandt butikkerne i kæde, så Silvan har
>næppe skiftet navn.

Nej, Silvan bevares som amatørernes paradis (eller helvede, alt efter
hvordan man ser på det).
Stark skal åbenbart være en kæde dels for professionelle, så de kan
bruges deres kontokort over hele landet i stedet for kun i én trælast,
dels for private, der efterspørger professionel værktøj og rådgivning
om større byggeprojekter.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-10-04 20:20

Thomas wrote:
> www.stark.dk
>
> Jeg ved dog ikke om silvan også skiftede..

Pressemeddelelse her http://www.dansketraelast.dk/ under presse =>
nyheder

M.v.h
Niels