tyske autoophug.
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 08:49

Efter et totalt motor haveri, er jeg på jagt efter en motor til min omega b
2.0 16v. Er der der nogen der kan hjælpe med et link til en tysk hjemmeside
med brugte motorer, meget gerne engelsk sproget da jeg ikke er en ørn til
tysk .
På forhånd tak .

Mvh Henrik Mortensen

Fra : Martin Bak

Dato : 03-10-04 09:32

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> b 2.0 16v. Er der der nogen der kan hjælpe med et link til en tysk
> hjemmeside med brugte motorer, meget gerne engelsk sproget da jeg ikke er

Jeg har selv lige søgt på denne, og fik et hurtigt svar. Delene var dog ikke
billigere, fragten større og oplysningerne om delene færre end hos danske
firmaer. Dertil kommer, at der normalt gives en garanti på dele købt hos
danske huggere. Sproget er tysk.

http://www.autoteile-jacobi.de/

Martin

Fra : ...

Dato : 03-10-04 10:36

Jeg går og kigger efter en 1.6 EcoTec. Pt. har jeg kun fundet en ombytter i
Danmark, som er til at betale og som jeg har tillid til.

I Tyskland ( på nettet ) har jeg ikke fundet noget. Jo, men det koster ca.
det samme som her hjemme, eller dyrere.
I England, kan man godt finde noget. Prisen er ca. 40 % under de danske
priser, men så kommer fragt og andre udgifter. Desuden er det jo noget af en
udgift, hvis man skal rejse over og kigge på varen.

Jeg har tænkt lidt på polen, hvor min bror har været meget tilfreds med et
par reparationer af en Audi V8, på et autoriseret værksted.
I Polen _skulle_ det koste ca. det halve.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 11:34

> [...]
> b 2.0 16v. Er der der nogen der kan hjælpe med et link til en tysk
> hjemmeside med brugte motorer, meget gerne engelsk sproget da jeg ikke er

www.ebay.de

Her sælger ophuggere også deres stumper

--
Tom