Opskrifter på thai mad søges
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 02-10-04 16:14

Opskrifter på thailandsk mad søges

Fra : Harry Lund

Dato : 02-10-04 17:57

Jeg sidder her med" Brug Din Wok i Thailands Køkken" af LEE Wong. Den giver
35 autentiske opskifter og koster 10 kr. TI Kroner!
Udgiver er: Foreningstrykkeriet i Lemvig tlf 97823388.
Jeg købte i en boghandel.
mvh
Harry Lund

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-10-04 18:42

Hejsa

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Opskrifter på thailandsk mad søges

Søg på google f.eks "thai mad", og der er masser af sider med opskrifter på
thai mad

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : mansen

Dato : 04-10-04 15:20

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cjmpa0$bm0$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> "Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Søg på google f.eks "thai mad", og der er masser af sider med opskrifter

> Hejsa Charlotte
Her er 117 retter thaimad http://www.dansk-thai.dk/downloads.php?cat_id=1
og jeg kan godt forstå at du vil lave thaimad
Det smager kanon godt, men det er svært at lave rigtigt da folk
ikke køber de rigtige råvarer,men spriger over og køber ind i et supermarked
Så prøv at gå i thaisupermarked og få de rigtige ting selv om de
er lidt dyre.
god appetit

Fra : Mus

Dato : 04-10-04 21:04

mansen <mansen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c_c8d.3838$uP2.3608@news.get2net.dk...

> [...]
supermarked
> Så prøv at gå i thaisupermarked og få de rigtige ting selv om de

Thaisupermarked findes vist ikke alle steder. Jeg er i hvert fald ikke stødt
på sådan en.

LN

Fra : mansen

Dato : 04-10-04 21:40

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> LN
> Nej det er vist sandt vi tager også til københavn og handler thai ting og
sager
så min thaikone kan lave rigtig thaimad dejligt
men der findes mange steder i danmark thai købmænd

Fra : Mus

Dato : 05-10-04 07:12

> stødt

> sager
> så min thaikone kan lave rigtig thaimad dejligt
> men der findes mange steder i danmark thai købmænd

Hmm ingen hits på dette. Men nu bor jeg i Vestjylland - tror ikke det er her
der er flest af den slags butikker.

Men pyt. Betyder ikke så meget for mig. Ville bare lige nævne at disse
butikker ikke eksisterer i hele landet.

LN

Fra : mansen

Dato : 06-10-04 06:33

> [...]
her
> der er flest af den slags butikker.
>
> Men pyt. Betyder ikke så meget for mig. Ville bare lige nævne at disse

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor i nærheden af men her er et hit fra google
Siam Marked
Enghaven 7
7500 Holstebro
Telefon: 97412514
Fax: 97412514
Mobil: 26802514
Åbningstider: man-fre 10.00-17.00 , lør -10.00-14.00
Kontaktperson: Sumalee Jensen
Grønsager og frugt fra Thailand hver mandag. Krydderier chili sauce soya
sauce, alt fra asien