delt kalender på outlook 2003
Fra : Hansi

Dato : 02-10-04 14:27

vi er to brugere der gerne vil dele kalender.
systemet er winxp pro sp2.
Jeg kan forstå, at det er noget med der skal startes en exchange
server, men jeg kan ikke finde adressen på den (eller rettere jeg kan
ikke finde ud af hvad jeg gør
Håber i kan hjælpe, på forhånd tak

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-04 15:24

Hansi wrote:

> Jeg kan forstå, at det er noget med der skal startes en exchange
> server, men jeg kan ikke finde adressen på den (eller rettere jeg kan
> ikke finde ud af hvad jeg gør

Exchange server er Microsofts Mail server.. den koster en del. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : GiWeo

Dato : 02-10-04 17:03

Hejsa

>Exchange server er Microsofts Mail server.. den koster en del. :)

Ja, desværre

Men Nedgrader til Office 2000 - så er det muligt at dele
kalender/adresser/opgaver via e-mail - ganske gratis !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Hansi

Dato : 02-10-04 17:07

On Sat, 02 Oct 2004 18:03:13 +0200, GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa

>Ja, desværre
>

>Men Nedgrader til Office 2000 - så er det muligt at dele
>kalender/adresser/opgaver via e-mail - ganske gratis !

sikke noget, men tak for svarene..

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-10-04 06:48

GiWeo (giweoFJERN@hotmail.com) skrev følgende:

> Men Nedgrader til Office 2000 - så er det muligt at dele
> kalender/adresser/opgaver via e-mail - ganske gratis !

Nemlig.
"Det var lidt for smart så den feature må vi hellere fjerne igen."

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-10-04 10:21

Hansi wrote:
> [...]
> Jeg kan forstå, at det er noget med der skal startes en exchange
> server, men jeg kan ikke finde adressen på den (eller rettere jeg kan

Som andre er inde på, så er Exchange et ret dyrt købe-program.

Men hvis I ikke nødvendigvis skal bruge kalenderen (og Outlook) samtidig -
så kan man snyde lidt og lade to PC'er køre på den samme datafil via
lokalnet, så kan kan se den fra to forskellige PC'er i et netværk - ikke
ideelt - men det virker - hvis man kan leve med at kun en kan køre Outlook
ad gangen.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk