Jeg hader støvler!!
Fra : PerX ...

Dato : 02-10-04 13:23

Hvergang der er en kvindelig studie vært i lårkort, så har hun sgu altid
støvler på så man ikke rigtig kan se benen - skod mode! *grrrrrrrr*

:)

Fra : Steen

Dato : 02-10-04 16:22

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> ...så man ikke rigtig kan se benen

Benen?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Lars Hansen

Dato : 02-10-04 16:24

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Benen?

Det hedder altså benerne.

Mvh.

Bobby Olsen

Fra : Kong Kent

Dato : 02-10-04 19:53

> Det hedder altså benerne.

Ja, nemlig ja!

--
Kent Kirkegaard Jensen - aka. Kåre!
www.f1journal.com

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-10-04 20:01

"Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse

> Det hedder altså benerne.

God usenet etikette er ikke at mobbe
dem der har svært ved at stave.

Et ben, flere ben, alle benene.
Så du kan vist heller ikke engang stave
korrekt selv. Lidt pinligt,,,,,,,,,,ik'
--
/Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 20:17

"Andersen [3650]" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Og du fangede ikke pointen - who's laughing now?!

> --
> /Andersen [3650]

Lars B

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-10-04 22:22

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in message
> "Andersen [3650]" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Og du fangede ikke pointen - who's laughing now?!

Det var jo netop hvad han gjorde løg godt mærke til smileys, de fortæller
lige det sidste i en tekst.

Mvh
Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 21:59

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in message

> Det var jo netop hvad han gjorde løg godt mærke til smileys, de fortæller
> lige det sidste i en tekst.

Har vi et væddemål?!

> Mvh
> Simon

Lars B

Fra : Steen

Dato : 02-10-04 20:26

"Andersen [3650]" <virkerikke@nospam.dk> wrote in news:2s8c72F1ggut0U1@uni-
berlin.de:

> God usenet etikette er ikke at mobbe
> dem der har svært ved at stave.

Da din måde at poste på (du henfører til usenet) gør det svært at se hvem
du svarer, tillader jeg mig hermed at spørge...er det mig du snakker til?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Kong Kent

Dato : 02-10-04 21:43

> God usenet etikette er ikke at mobbe
> dem der har svært ved at stave.
>
> Et ben, flere ben, alle benene.
> Så du kan vist heller ikke engang stave
> korrekt selv. Lidt pinligt,,,,,,,,,,ik'

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Det er nok det største selvmål jeg har set på usenet i lange tider!!

Hvis "Andersen [3650]" nogensinde ser et tidligere afsnit af Drengene Fra
Angora på DR2, med en hollandsk handicapper, vil han måske en dag selv kunne
se hvordan han her har tisset i bukserne... indtil da vil han kunne gemme
sig bag frasen "ignorance is bliss" - alt imens vi andre kan klukke lidt
over den åbenlyse mangel på situationsfornemmelse *GGG*

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Per O.

Dato : 03-10-04 07:29

KLIP

> [...]
> han kunne gemme sig bag frasen "ignorance is bliss" - alt imens vi
> andre kan klukke lidt over den åbenlyse mangel på

Er man nu nødt til at se tv udsendelser for at forstå folk som ikke kan
udtrykke sig på bare nogenlunde forståeligt dansk ?
En joke som ikke er gennemført nok til at alle kan forstå den, også uden at
have set tv er lidt dødfødt på forhånd. I sådan en situation vil den rigtige
fortæller nok sikre sig at publikum kender baggrunden. Hvis du fortæller en
vits, og ingen griner, hvem er det så, som har problemet !! .... se det er
et selvmål !

Per O.

Fra : Lars Hansen

Dato : 03-10-04 09:35

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Er man nu nødt til at se tv udsendelser for at forstå folk som ikke kan
> udtrykke sig på bare nogenlunde forståeligt dansk ?

Jeg er ærlig talt ikke helt med her. Jeg synes selv, at jeg er istand til at
formulere mig på et nogenlunde forståeligt dansk, men jeg formulerede mig
bevidst på en ikke-korrekt dansk for at komme med en reference/joke.

Det har vel ikke noget med evnen til at formulere sig at gøre?

> En joke som ikke er gennemført nok til at alle kan forstå den, også uden
at
> have set tv er lidt dødfødt på forhånd.

Man bør altså ikke fortælle vitser der f.eks. refererer til TV og andre
hændelser, idet man ikke kan være sikker på at alle forstår det? Jeg synes
personligt, at intertekstuelle referencer er en meget vigtig del af humor.
Og i sådanne referencer ligger det jo indbygget, at det ikke nødvendigvis er
alle der har den rigtige baggrund for at forstå joken (dvs. kender til det
der refereres til). Det er så bare den risiko som man løber.

Iøvrigt synes jeg ofte, at humor som er lagt an på at ALLE skal kunne forstå
det, tit bliver enormt irriterende og umorsomt.

>Hvis du fortæller en vits, og ingen griner, hvem er det så, som har
problemet !! .... se det er
> et selvmål !

Enig, men det var jo heller ikke problemet i dette tilfælde. I dette
tilfælde var der nogen der forstod vitsen, og andre der ikke gjorde. Jeg
synes faktisk at min vits lå lige til højrebenet (hvis jeg tør bruge det
ord), men jeg var da godt klar over, at det ikke var alle der havde den
fornødne baggrund til at forstå den.

Iøvrigt overvejede jeg i et split-sekund om jeg skulle lave en "disclaimer",
men jeg regnede med, at folk kunne se at det var en joke (uden nødvendigvis
at forstå den), da:

a) jeg dels rettede en stavefejl med en anden stavefejl
b) dels underskrev mailen med et andet navn end der står i mit 'Fra:' felt.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Per O.

Dato : 03-10-04 12:56

KLIP
> [...]
>
> a) jeg dels rettede en stavefejl med en anden stavefejl
> b) dels underskrev mailen med et andet navn end der står i mit

Det er helt fint med inforståede jokes .. men lad være med at gøre nar af
folk som tilfældigvis ikke har samme tv vaner som dig, og som derfor ikke
lige er med ! Det var bare det jeg mente ...

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 16:14

> [...]
> folk som tilfældigvis ikke har samme tv vaner som dig, og som derfor ikke
> lige er med ! Det var bare det jeg mente ...

Man skal sgu da netop gøre nar af/grin med folk der ikke forstår
indforståede jokes :)

Hvem satan sku' vi eller grin a' ikke....

> Per O.

Lars B

Fra : Christian Bech

Dato : 03-10-04 11:02

In article <cjo665$7oa$1@news.net.uni-c.dk>,
"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> Hvis du fortæller en
> vits, og ingen griner, hvem er det så, som har problemet !! .... se det er
> et selvmål !

I dette tilfælde var vi utvivlsomt en del, der grinede - ikke mindst
efter den blev misforstået.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-10-04 22:12

"Andersen [3650]"

> God usenet etikette er ikke at mobbe
> dem der har svært ved at stave.
>
> Et ben, flere ben, alle benene.
> Så du kan vist heller ikke engang stave
> korrekt selv. Lidt pinligt,,,,,,,,,,ik'

Fnis :)

Mvh.
Lars

Fra : Ulvir

Dato : 02-10-04 20:49

Lars Hansen wrote:
> "Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse

> Det hedder altså benerne.

Inte på svensk..

Fra : Jacob E.

Dato : 02-10-04 16:52

PerX ... wrote:
> Hvergang der er en kvindelig studie vært i lårkort, så har hun sgu
> altid støvler på så man ikke rigtig kan se benen - skod mode!
> *grrrrrrrr*

Medmindre man er støvle-fetishist...

Mvh Jacob E

Fra : PerX ...