netbank Safari
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 02-10-04 12:14

Jeg har fået et problem, jeg kan ikke komme længere end til logindsiden
i min netbank, så står det lille farvehjul og roterer indtil jeg
tvangslukker Safari. Der har ikke tidligere været problemer.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Lone Schmidt

Dato : 02-10-04 13:10

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@REMOVEmail-telia.dk> wrote:

> [...]
> i min netbank, så står det lille farvehjul og roterer indtil jeg
> tvangslukker Safari. Der har ikke tidligere været problemer.

Hej Hans.

Det vil hjælpe lidt på forståelsen,
hvis du oplyser om hvilke netbank

Har du prøvet med andre browsere?

Jo flere oplysninger du kommer med, hvilke maskine, styresystem osv.,
jo større chance er der for at du får et brugbart svar.

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Lind

Dato : 02-10-04 13:34

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Jo flere oplysninger du kommer med, hvilke maskine, styresystem osv.,
> jo større chance er der for at du får et brugbart svar.

Hmm.......indlægget hedder "javaopdatering(update2) & netbank.......i
det indlæg forklarer jeg sammenhængen og løsningen.
God fornøjelse
M.

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 02-10-04 13:54

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hmm.......indlægget hedder "javaopdatering(update2) & netbank.......i
> det indlæg forklarer jeg sammenhængen og løsningen.
> God fornøjelse
> M.

Hej Morten
Jeg har lige læst dit indlæg, men jeg har i modsætning til dig valgt at
stole på bankens sikkerhed, så jeg mener ikke at det kan være det. Det
kan godt være at det har noget at gøre med javaopdateringen, da jeg ikke
har brugt netbank i nogen tid. ( jeg mener, jeg kan ikke huske om jeg
har brugt netbank efter javaopdateringen)
Mvh
Hans Jørgen

Fra : Morten Lind

Dato : 02-10-04 15:58

> [...]

> har brugt netbank i nogen tid. ( jeg mener, jeg kan ikke huske om jeg
> har brugt netbank efter javaopdateringen)

Hej igen

Jamen, så prøv dog at downloade det nye certificat - det kan der jo ikke
ske noget ved - min bank er også AL, men det er ligegyldigt, hvilken
bank, man har, da de alle kører over BEC(BankernesEdbCentral).

Tag det nye certifikat og følg vejledningen, Hans - så virker det

Certifikatet er hér:

<http://webbankhelp.prod.bec.dk/webbankhelp/WebbankHelp.nsf/hen
tFaq?OpenForm&DC1D66F3DF2B9E1DC1256F1F0024500C>

Hej fra mig,
M.

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 02-10-04 17:17

> [...]

> <http://webbankhelp.prod.bec.dk/webbankhelp/WebbankHelp.nsf/hen
> tFaq?OpenForm&DC1D66F3DF2B9E1DC1256F1F0024500C>

Hej igen Morten
Du havde ret, det var det der skulle til! Tak for hjælpen, nu mangler
jeg bare at få en ny pinkode. Den fik jeg slettet under
hovedrengøringen.
Mvh
Hans Jørgen

Fra : Morten Lind

Dato : 02-10-04 18:35

> [...]

> Du havde ret, det var det der skulle til! Tak for hjælpen, nu mangler
> jeg bare at få en ny pinkode. Den fik jeg slettet under

He, he......ja, det kan jeg nok ikke hjælpe dig med)
Go´ weekend
M.

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 02-10-04 13:48

> [...]

> Jo flere oplysninger du kommer med, hvilke maskine, styresystem osv.,
> jo større chance er der for at du får et brugbart svar.

Hej Lone
Min netbank er Arbejdernes Landsbank og jeg bruger en 800 Mhz iMac G4
med OS 10.3.5. Det er muligt at det har noget med Java opdateringen at
gøre, som Morten skriver, men jeg har ikke som han valgt at skulle
godkende koden hver gang.
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Morten Lind

Dato : 02-10-04 13:28

> [...]

> i min netbank, så står det lille farvehjul og roterer indtil jeg
> tvangslukker Safari. Der har ikke tidligere været problemer.

Hej Hans......

Det er beskrevet for en fire dage siden her......"netbank og java" eller
sådan noget.....indlægget er fra mig.
M.