Enlige mødre jagter Lotto-vinder
Fra : Andropov

Dato : 02-10-04 11:12

Jonny Jensen skrev:

> [...]

> Enlige mødre med to-tre børn
> - De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
> ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
> lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
> millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946

>Det er simpelthen til grin jo... Regner de med at han ikke VED at de
kun er
>ude efter pengene, eller hvad sker der for dem? Ser de bare

Det er lidt uhyggeligt her skriver vi 2004 og kvinderne er kommet ud
på arbejdsmarkedet. Men alligevel ser man mange kvinder på pengegrisk
jagt efter en mand godt ved muffen.

Jeg kommer til at tænke på forleden blev det nævnt at der er flere
kvinder end mænd som tager universitetsuddannelse for tiden.
Studieværten nævnte så at det giver problemer med kærlighedslivet
fordi kvinder stadig gifter sig opad.
Det kan han vidst have ret i....

Fra : Andropov

Dato : 03-10-04 09:13

Per O. skrev:

> [...]

millioner ..
>så varer det lidt længere før de igen skal sprede ben for andre mod

Man kan sige at kvinders sexlyst er omvendt proportional med deres
griskhed efter penge!

Fra : Andropov

Dato : 04-10-04 19:44

John Sahl skrev:

> I en sådan konference som denne her går man vel ikke på scorejagt.

>Nogen gør.

Men der er nok også nogle mænd som ikke siger alt hvad de tænker selv
i denne her konference.

> Derfor kan man også skrive hvad man mener uden at blive vraget af en
> kvinde.

>Der er nu ikke noget farligt i det. Og bliver man vraget
>for sine holdninger er det da også inderligt ligegyldigt,
>for ens holdninger bør man da ikke sælge ud af.

Men det er jo ikke altid du sælger ud af dine holdninger fordi du
undlader at sige hvad du tænker.

> Ude i virkeligheden er kvinder måske ikke vant til man diskuterer så
> skarpt.

>Nusle er ikke nogen sart lille viol, så lige på det punkt
>mht. hende tager du grueligt fejl.

Men jeg synes ikke hun kommer med mange indrømmelser på sit køns
vegne....
Nogle kvinder kommer med flere indrømmelser end Nusle.

Fra : Andropov

Dato : 04-10-04 22:35

Lars skrev:

>Og hvad skal vi så iøvrigt stille op med alle de mænd der gifter sig
>nedad......

Kvinderne suger sig vel til dem så de ikke kan undgå dem :)

Fra : Anita

Dato : 07-10-04 08:37

Andropov wrote:

> Kvinderne suger sig vel til dem så de ikke kan undgå dem :)

Ja for alle ved jo at mænd ikke har nogen fri vilje og at kvinder
udelukkende lever for at snørre mænd, ikke sandt?

Venligst Anita