Vedr. Dc++ og mcafee firewall problem
Fra : Billy Bob

Dato : 02-10-04 10:09

Hej Gruppe!!!!!

Jeg har fået ny puter og har ikke kunnet bruge dc++ siden. på den gamle
puter var er ingen problemer med norton, jeg har søgt i dc forums men har
ikke fundet noget der kunne hjælpe.

Kan i hjælpe

Vh
Jan

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-04 12:12

Billy Bob wrote:
> Hej Gruppe!!!!!

Du må godt beholde !!!!, vi har kun brug for et enkelt

> Jeg har fået ny puter og har ikke kunnet bruge dc++ siden. på den gamle
> puter var er ingen problemer med norton, jeg har søgt i dc forums men har
> ikke fundet noget der kunne hjælpe.

No definitions found for "puter", perhaps you mean:
web1913: Puer Pouter Punter Putter Putery Luter Outer
Peter Puker Puler Purer

> Kan i hjælpe

Hvad har dc++ og en norton der ikke var problemer med på en
tidligere "puter" at gøre med hinanden ?

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Billy Bob

Dato : 02-10-04 12:37

gudfader bevares din jubel idiot jeg er fame så voldsom træt af alle jer
"kloge" newsgroups selvbestaltede nazi politi som mener der er en "codec" i
nyhedsgrupperne glem det det er der ikke.
Svar venligst på mit indlæg og hvis du ikke vil så fuck af og lad en anden
komme til.
Dette er skrevet velvidende at der nu kommer en lang tråd med hvor dårlig
jeg er og derfor vil jeg ikke svare på yderligere indlæg herfra

Vh
Jan

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 02-10-04 12:55

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette er skrevet velvidende at der nu kommer en lang tråd med hvor dårlig
> jeg er og derfor vil jeg ikke svare på yderligere indlæg herfra

PLONK

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-04 13:33

Billy Bob wrote:
> gudfader bevares din jubel idiot jeg er fame så voldsom træt af alle jer

<Klip en hel masse andet i samme stil>

Jeg kan desværre ikke svare på dit oprindelige indlæg, men jeg ved i
hvert fald at overstående ikke score alt for mange point hos andre. Jeg
vil forslå at du blot ignorer folk som kommer med underlige svar. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-10-04 13:58

On Sat, 2 Oct 2004 13:36:44 +0200, "Billy Bob"
<friis13@hotmail.com> wrote:

> gudfader

<<plonk.wav>>

-A

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-04 16:21

Billy Bob wrote:
> Dette er skrevet velvidende at der nu kommer en lang tråd med hvor dårlig
> jeg er og derfor vil jeg ikke svare på yderligere indlæg herfra

Tak.. og hils din mor når du skal hjem og græde ud

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 02-10-04 17:19

Billy Bob <friis13@hotmail.com> wrote:

> Jeg har f?et ny puter og har ikke kunnet bruge dc++ siden. p? den gamle
> puter var er ingen problemer med norton, jeg har s?gt i dc forums men har
> ikke fundet noget der kunne hj?lpe.
>
> Kan i hj?lpe

Nej. Jeg har personligt ikke nok viden mht. DC++ og Norton som
applikationer. Og selvom jeg havde, saa ville jeg ikke vaere i stand
til at gaette mig til den information jeg mangler for at kunne komme
med et kvalificeret bud, der ikke bare taager rundt i helvede.

--
j.