Øv, nu får jeg ikke ny bil ;-)
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-10-04 19:26

Hej

Som subject siger, så får jeg nok ikke ny bil foreløbig.

Forklaringen er den at i dag blev Sierra synet med følgende resultat:
'Godkendt uden fejl.'

At jeg så ikke får nogen ny bil gør nu ikke så meget, jeg kan godt lide
netop DEN Sierra

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Claus Fabritius

Dato : 01-10-04 20:10

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Forklaringen er den at i dag blev Sierra synet med følgende resultat:
> 'Godkendt uden fejl.'

Tillykke med det :) Og husk at holde fast i papiret på det, til hvis du en
dag skal sælge den. Jeg var på motorkontoret idag for at omregge min Pug,
men de kunne ikke se at den var synet siden 2001, så den skulle synes før
den kunne blive omregistreret, med mindre jeg havde en synsattest. Altså
måtte jeg hjem og hente det papir jeg (heldigvis) fik med.

> At jeg så ikke får nogen ny bil gør nu ikke så meget, jeg kan godt lide
> netop DEN Sierra

Så bliver det jo ikke meget bedre :)
--
MVH