Oralsex / Smitte
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-10-04 14:55

Så vidt jeg ved er smittefaren ved ubeskyttet oralsex ikke stor hvis der
ikke udskilles kropsvædsker og hvis man ikke har sår i mundhulen. Men er en
af disse faktorer til stede er der vel stor smitterisiko både når det
handler om mand der slikker kvinde, kvinde der slikker mand, kvinde der
slikker kvinde og mand der slikker mand ?

Fra : Per, Odense

Dato : 01-10-04 21:57

Jan Pedersen, <jantheman28@hotmail.com>
skrev i 415d619c$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
> både når det handler om mand der slikker kvinde, kvinde der slikker
> mand, kvinde der slikker kvinde og mand der slikker mand ?

Hmm, nu er der jo mange ting der kan smitte og det der med at der ikke
udskilles kropsvædsker - husk at en af de umulige ting her i verden er at
slikke en kusse tør

--
MVH Per

Fra : Peter

Dato : 02-10-04 08:23

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> handler om mand der slikker kvinde, kvinde der slikker mand, kvinde der
> slikker kvinde og mand der slikker mand ?

Jeg ringede engang til aids info og spurgte: "kan en lesbisk smitte en anden
lesbisk". Svaret var nej, millioner af lesbiske kvinder elsker at slikke
kusse og dele dildo sammen. Man véd at mindst 200.000 lesbiske er HIV
smittede via blodtransfusion og da der til dato ikke er fundet en eneste
lesbisk der har smittet en anden lesbisk, siger det noget om at faremomentet
ved sex opstår når der kommer en pik med i billedet. Så spurgte jeg AIDS
info "jamen hvad så hvis jeg slikker hende i stedet for ??, og nu var
svaret: at der nu var en reel risiko. Det ovenstående belyser AIDS
informationens dillema, som jo helt tydeligt består i at man lyver. AIDS
info drives for en stor del af homoseksuelle der mener at hvis AIDS
forbliver en slags bøssepest. Så får de ingen penge af staten. Men at de
manipulerer med offentligheden i et så vigtigt emne. Det mener jeg er
betænkeligt.