polini guld og sølvfjedre
Fra : LaLLe

Dato : 13-05-01 16:10

hvor mange kilo er hver fjeder på?
og hvad er standarden i en stalker?

grunden til at jeg spørge er at jeg har en sølv i, men på pakken stod der at
den passede til honde og kymco og et par stykker mere. den passer fint i og
den er også strammere, men kan jeg ødelægge noget ved at den ikke passe. jeg
har tidligere set ruller som passer til honda og alle de mærker som stod på
kassen plus at de også passede til gilera. jeg synes ikke at jeg kan mærke
at der er forskel på optrækket.

--
LaLLe
Stalker @ 100 km/t