Tomatplaner
Fra : LISE BOSTRUP

Dato : 12-05-01 18:10

Er der nogen, der mangler tomatplanter? Vi har fået fremavlet flere, end der
er plads til i drivhuset.
Mange hilsner
Lise

Fra : H. Olesen

Dato : 13-05-01 21:11

On Sat, 12 May 2001 19:09:50 +0200, "LISE BOSTRUP"
<bostrup@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen, der mangler tomatplanter? Vi har fået fremavlet flere, end der
>er plads til i drivhuset.

Ja, det er gået helt galt for mig i år, ikke en eneste spire er tittet
frem af alle de frø jeg har sået. Fatter ikke hvad der er gået galt.

Så hvis du ikke bor for langt væk fra København kunne jeg godt bruge
nogle planter.

--
mange havehilsener
Helle