Apple works 6.2.5
Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-10-04 05:34

Hvorfor kan jeg ikke finde den danske ordbogen den ligger i mappen men
måske er det den gamle ordbog til apple works 5.00

Tak for mig

Niels

http://www.the-bums.com

Det er livet store kundskaber at, vær tilfreds med hvad du ser

Fra : Kell Christensen

Dato : 01-10-04 19:44

Bemærk min tråd om emnet en uge tilbage.
Mangler du en vers. 6 DK-ordbog så sig til.

mvh Kell

Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-10-04 20:32

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Bemærk min tråd om emnet en uge tilbage.
> Mangler du en vers. 6 DK-ordbog så sig til.
>
> mvh Kell
Ja det gør jeg også i den grad

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-10-04 21:32

Niels Poulsen <niels-poulsen@besked.com> wrote:

> Ja det gør jeg også i den grad

Vi tager lige adressen en gang til:

<http://homepage.mac.com/WebObjects/FileSharing.woa/wa/default?user=zarc
o666&fpath=&templatefn=FileSharing1.html>

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-10-04 22:14

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> <http://homepage.mac.com/WebObjects/FileSharing.woa/wa/default?user=zarc
> o666&fpath=&templatefn=FileSharing1.html>

Du får mange tak for adressen det er godt at jeg har fået bredbåd

Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-10-04 22:30

> [...]

> <http://homepage.mac.com/WebObjects/FileSharing.woa/wa/default?user=zarc
> o666&fpath=&templatefn=FileSharing1.html>

Nu har jeg lagt dem i Claris mappen i systemmappen, men den bliver ikke
synlig selv efter at jeg har lykket programmet og bruger det igen det
hjælper ikke nogle, de virker som om de ikke er blevet ordnilg ud der
kommer en fil der hedder Danish-English Dictionary.app er det rigtig?

Tak for mig

Niels Poulsen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-10-04 23:25

> [...]

> hjælper ikke nogle, de virker som om de ikke er blevet ordnilg ud der
> kommer en fil der hedder Danish-English Dictionary.app er det rigtig?

Du skal hente den fil der hedder "AW ordbøger.zip"
pakke den ud og lægge de ordbøger der ligger i den i mappen
Programmer -> Appleworks -> AppleWorks-emner -> Ordbøger

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog