OT: Nogen der har en gMail-invitation? :-)
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 30-09-04 19:18

Ikke så mac-agtigt, men venligt design har sin påvirkning på brugerne

Som supplement til .Mac ville jeg blive henrykt over en gMail-invitation
- jeg har prøvet et par steder på nettet, men der er altid »udsolgt« når
jeg finder adresserne, synes jeg.

--
Mvh. Poul

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-10-04 00:30

In dk.edb.mac, Poul Skovmand Thingholm <skovmand@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Som supplement til .Mac ville jeg blive henrykt over en gMail-invitation
> - jeg har prøvet et par steder på nettet, men der er altid »udsolgt« når

Tjek din .mac-inbox (:

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

Fuzzy logic: How we think at 2:00 AM after the bars close.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 01-10-04 07:06

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Tjek din .mac-inbox (:

Takker dybt, jeg er i gang.

--
Mvh. Poul

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 01-10-04 07:21

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@mac.com> wrote:

> Takker dybt, jeg er i gang.

Hej, har du flere? vil gerne modtage en invitation. På forhånd tak. Husk
at fjerne/fjern i mailadresse.
--
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 02-10-04 21:06

Erik Skovgaard <mac10fjern@os.dk> wrote:

> Hej, har du flere? vil gerne modtage en invitation. På forhånd tak. Husk
> at fjerne/fjern i mailadresse.
> --
> mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Jeg har lige sendt dig en. God fornøjelse.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 03-10-04 08:13

Henrik Rasmussen <henrikrfjernes@mail.dk> wrote:

> Jeg har lige sendt dig en. God fornøjelse.

Tusinde tak Henrik, den er kommet og nu skal den afprøves. Har fundet
denne side med gode råd.
http://www.applematters.com/weblog.php?id=P176