Hvilket program?
Fra : Poul

Dato : 30-09-04 17:59

Hvilket program kan anbefales til at lave en virtuelt katalog (bladreeffekt)
som på nedenstående link?

http://www.skovbohuse.dk/

(nederst på siden - klik på virtuel katalog)

Macromedia Flash eller Adobe Go Live?
Er det nemt at lave eller kræver det, at man er en "ørn"?

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 30-09-04 19:02

> [...]
>
>(nederst på siden - klik på virtuel katalog)
>
>Macromedia Flash eller Adobe Go Live?
>Er det nemt at lave eller kræver det, at man er en "ørn"?

GoLive er til at lave websites med og ikke flash.. men værktøjet du
skal benytte er helt klart flash.. og jo, jeg har da lavet et katalog,
som ligner skovbohuse, men det kræver at du har brugt på den anden
side af 50 timer på at lære flash at kende..

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Mads Sülau Jørgensen

Dato : 04-10-04 11:59

Poul wrote:

> Macromedia Flash eller Adobe Go Live?
> Er det nemt at lave eller kræver det, at man er en "ørn"?

Flash.

Du kan eks. bruge denne her: http://www.iparigrafika.hu/pageflip/

--
Mads Sülau Jørgensen