Pædofili og incest!
Fra : Mel A

Dato : 30-09-04 16:05

Hej Ng

Jeg studere på PGU og vi snakker netop nu om pædofili og incest.
Er der nogen af jer der har oplevet noget omkring dette emne eller har noget
at sige om dem? Alt er anonymt, og ingen vil blive klantert for noget
herfra. Fortæl fortæl alt hvad i har.

Skriv i gruppen eller til melanie@dinven.dk

Tak for hjælpen.

Mvh Melanie
PGU'er, Højvangsemenariet, Bornholm

Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-09-04 17:04

"Mel A" <melanie@_slettes_dinven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget
> at sige om dem? Alt er anonymt, og ingen vil blive klantert for noget

Hejsa.

Ja jeg er selv blevet seksuelt misbrugt af min daværende svoger fra jeg var
8-14 år gammel. Er 22 år idag. Skriv endelig bare nogle spørgsmål og jeg vil
svare på dem.

Mvh Helle

Fra : vadmand

Dato : 30-09-04 17:22

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
var
> 8-14 år gammel. Er 22 år idag. Skriv endelig bare nogle spørgsmål og jeg

Du skal nok lige sikre dig identiteten på den, du skriver til. Måske er det
helt reelt, men internettets anonymitet kan også misbruges.

Better safe than sorry!

Per V

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-04 19:24

"Mel A" <melanie@_slettes_dinven.dk> wrote in message

> Mvh Melanie
> PGU'er, Højvangsemenariet, Bornholm

Right, og månen er lavet af grøn ost. Kan du stave til "seminariet"? Sig
efter mig: S-e-m-i-n-a-r-i-e-t. Når du sådan fisker efter gode historier, er
det en rigtig god idé at kunne stave til den institution, du påstår at være
tilknyttet.

--
-Jens B.

Fra : Mel A

Dato : 30-09-04 20:18

> [...]
er
> det en rigtig god idé at kunne stave til den institution, du påstår at

Kære Jens

Selv om man er lidt ordblind kan man jo altså godt gå i skole og prøve at
tage en uddannelse. Beklager jeg ikke kan stave bedre, men sådan er det. Du
er mere end velkommen til at kontakte skolen og spørge efter mig i PGU
klasse B6P.

Mvh Melanie

Fra : Ulvir

Dato : 30-09-04 20:41

Mel A wrote:

> [...]
> prøve at tage en uddannelse. Beklager jeg ikke kan stave bedre, men
> sådan er det. Du er mere end velkommen til at kontakte skolen og

Kære Melanie-
Vi er ikke alle lige ubehøvlet her i gruppen. Enkelte opfører sig som om de
ikke havde noget på den dumme i laaaangt tid..
Mvh- Ulvir.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-04 21:16

> [...]
> Du
> er mere end velkommen til at kontakte skolen og spørge efter mig i PGU

Jens skal du bare hoppe op og falde ned på.....helst hårdt. ;o

--
M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 21:24

Henrik B. skrev:

> Jens skal du bare hoppe op og falde ned på.....helst hårdt. ;o

Frækt

ej må hellere gå i seng!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-04 21:54

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Frækt
>
> ej må hellere gå i seng!

JA TAK!!!

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 22:29

Henrik B. skrev:

> JA TAK!!!

LOL

Sorry er ikke daffet endnu - sidder lige og savler over en 9000t så det
er vel ok?

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-04 22:36

> LOL
>
> Sorry er ikke daffet endnu - sidder lige og savler over en 9000t så det
> er vel ok?

Altid.....

Du siger bare til, når jeg skal komme til "fremvisning" i Kolding.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 22:59

Henrik B. skrev:

> Altid.....

Nemlig ja.

> Du siger bare til, når jeg skal komme til "fremvisning" i Kolding.

Det kan du tro. Næste år

Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-04 00:11

> Det kan du tro. Næste år

Sgudda af min......daaaah, du er langsom...

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-04 09:21

Henrik B. skrev:

> Sgudda af min......daaaah, du er langsom...

Jeg vil hverken se eller prøve før jeg har pengene for ellers bliver
ventetiden for lang

Det er jo som at vifte en luns kød foran en sulten Tiger..

Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-04 09:48

> Jeg vil hverken se eller prøve før jeg har pengene for ellers bliver
> ventetiden for lang
>
> Det er jo som at vifte en luns kød foran en sulten Tiger..

*GGG*

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Mel A

Dato : 30-09-04 21:56

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Frækt
>
> ej må hellere gå i seng!
>
> --
> Martin Johansen [6000]

Hæ hæ, det er ikke lige det jeg tænder på, så ellers tak *SS*

Tak for støtten, og tak for at lære mig at stave til seminariet. Var det nu
rigtigt?

Mvh Melanie

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 22:30

Mel A skrev:

> Hæ hæ, det er ikke lige det jeg tænder på, så ellers tak *SS*

I know - jeg kunne bare ikke lige holde min kæft.. LOL

Fra : GLS

Dato : 01-10-04 01:10

> I know - jeg kunne bare ikke lige holde min kæft.. LOL
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

Hvor blev de svar af som Mel søgte???, de druknede i ligegyldige indlæg som
reelt er offtopic i denne gruppe, men da de er fremsat af de "indforståede"
brugere er de vel tilladt.

GLS

Fra : Mel A

Dato : 01-10-04 06:08

"GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote in message
> [...]
som
> reelt er offtopic i denne gruppe, men da de er fremsat af de

Hej alle her

Jeg har fået en del oplysninger nu, ved at flere har skrevet til mig privat.
Super godt alt sammen, men nu for vi travlt i gruppen, da vi skal fremlægge
mundtligt kl. 10.30 i dag. Det skal lige siges at vi startede tirsdag på
det, så det er gået lyn hurtigt alt sammen

God weekend og tak for hjælpen til alle

Mvh Melanie

Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-04 09:50

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som
> reelt er offtopic i denne gruppe, men da de er fremsat af de

Og hvad er denne kommentar så fra dig:
"Jubelidiot, Mark, brugeren spørger måske fordi vedkommende ikke er så
erfaren en bruger som du, der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar

GLS"

*PLOINK*