Udskiftning/Service af Aircondition på Ren~
Fra : Per Lauritzen

Dato : 29-09-04 14:25

Hej Alle

Har igen været på værksted med min Megane, og nu siger de at aircon'en, der
siger dunke-dunke lyde, skal udskiftes for kr. 10.000,-

Nogen der kender et kvalificeret aircon service værksted i nærheden af
Hovedstads-/Roskilde- området ?.

p.f.t.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 17:51

"Per Lauritzen" <lauritzen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Har igen været på værksted med min Megane, og nu siger de at aircon'en,
> der
> siger dunke-dunke lyde, skal udskiftes for kr. 10.000,-

Det kan vel næppe være HELE AC der skal skiftes?
Jeg gætter på at det max kan være kompressoren som skal skiftes og så er
10.000 kr altså for meget. SÅ dyr er en kompressor heller ikke (til de
fleste biler) ej heller med arbejdsløn og fyldning.

--
Tom

Fra : Per Lauritzen

Dato : 04-10-04 13:57

>Det kan vel næppe være HELE AC der skal skiftes?

Nøjagtig mit spørgsmål til værkstedet. Men det mener de. Ved endda
ikke om beløbet er excl moms, da jeg vist besvimede et kort øjeblik

/Per

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-09-04 17:59

> [...]
> siger dunke-dunke lyde, skal udskiftes for kr. 10.000,-
>
> Nogen der kender et kvalificeret aircon service værksted i nærheden af

Er den ude over de 24 måneders reklamationsret?

Niels

Fra : Per Lauritzen

Dato : 04-10-04 13:55

> Er den ude over de 24 måneders reklamationsret?

Ja, desværre 33 mdr.

Har fået sprinklermotorer udskiftet 2 gange, med besked om at jeg ikke
må anvende vand i sprinkleren.
Har fået udskiftet rudehejs 2 gange, hvoraf centrallåssystem,
pludselig ikke virkede efter 2'den reparation, hvilket værkstedet, i
første omgang, ikke mente kunne være dem

Lykkelig køber, men ulykkelig ejer.

/Per

Fra : KASO

Dato : 29-09-04 20:49

"Per Lauritzen" skrev d. 29-09-04 14:25 dette indlæg :
> [...]
> siger dunke-dunke lyde, skal udskiftes for kr. 10.000,-
>
> Nogen der kender et kvalificeret aircon service værksted i nærheden af

Da bilen kun er 2 år, ville jeg kontakte Renault DK med henblik på en
kulancerep. Det vil jo være rart at spare omkostningen - og du kan højst
få afslag.

Jeg har fra kollega oplevet, at importøren ved henvendelse kan være
kulant - også selv om det autoriserede værksted ikke selv lægger op til
en kulancerep.

http://www.kandu.dk/

Fra : KASO

Dato : 29-09-04 20:49

Fra : Cosworth POWER

Dato : 29-09-04 21:18

> [...]
> aircon'en, der siger dunke-dunke lyde, skal udskiftes for kr. 10.000,-
>
> Nogen der kender et kvalificeret aircon service værksted i nærheden af

Bigas Autokøler Fabrik ApS i Birkerød kan klart anbefales! Har brugt dem to
gange og til ren UG hver gang.

http://www.krak.dk/grids/subpages/popupMap01.asp?Tagning=1.1_Fir_Res/IK_Kort&resulttype=FIRMA&resultadr=Klintehøj%20Vænge%2016
3460%20Birkerød&resultname=Bigas%20Autokøler%20Fabrik%20ApS&tlf=45812235&x=713394&y=6193094&kunde=&adresse=Klintehøj%20Vænge%2016&postnr_by=3460%20Birkerød

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : alexbo

Dato : 29-09-04 21:01

"Per Lauritzen" skrev

> Nogen der kender et kvalificeret aircon service værksted i nærheden af
> Hovedstads-/Roskilde- området ?.

http://www.klimasystem.dk/

mvh
Alex Christensen