Plader på knallert 30
Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 29-09-04 00:49

Så har Lene Espersen endelig fundet logikken i at knallert 30 skal ha'
plader på. Et stort tillykke herfra.

MVH Anders

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 29-09-04 16:17

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4159f94e$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så har Lene Espersen endelig fundet logikken i at knallert 30 skal ha'
> plader på. Et stort tillykke herfra.

Så længe det ikke koster ejeren noget er det helt fint, at pådutte en afgift
efter man har haft sit køretøj i længere vil ikke være fair. Hvordan
forholder det sig nu, kommer det til at koste?

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 17:48

> [...]
meddelelse news:4159f94e$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så har Lene Espersen endelig fundet logikken i at knallert 30 skal ha'

Jep og jeg håber at hun vil sætte en nummerplade på måsen af sig selv

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 18:01

Tom skrev:

> Jep og jeg håber at hun vil sætte en nummerplade på måsen af sig selv

Bliver den kønnere af det?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 18:23

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver den kønnere af det?

Det var mere for at skærme af for det los bagi hun burde have )

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 18:49

Tom skrev:

> Det var mere for at skærme af for det los bagi hun burde have )

LOL

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-09-04 19:38

> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Det var mere for at skærme af for det los bagi hun burde have )
>
> --
> Tom

Jeg vil nu sige at de paphoveder der ikke kan arte sig i trafikken og
ødelægger det for andre, de skulle have en over nakken..

Kim Larsen

Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 29-09-04 20:22

> Jeg vil nu sige at de paphoveder der ikke kan arte sig i trafikken og
> ødelægger det for andre, de skulle have en over nakken..
>
> Kim Larsen

HØRT!!!! Iøvrigt bliver nr.pladen gratis.
MVH Anders

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 29-09-04 22:26

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:415b0c68$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> HØRT!!!! Iøvrigt bliver nr.pladen gratis.

For nemt! Så kan vi forhåbenligt få ram på nogle af de knægte som kører på
sin voldgejlede, baghjulsstejlende og bremsehviiiiinende Yamaha Jog. Der er
ikke mindre end tre af dem, ser dem dagligt, trods det jeg kan se til den
nærmeste lokalpolitistation (sjældent bemandet, som man kan regne ud :) )

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 30-09-04 20:35

Hvis de virkelig bliver gratis, vil jeg sgu ha´en tre stykker at skifte i
mellem !
Mvh
Jess

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 20:45

Jess Mathiasen skrev:

> Hvis de virkelig bliver gratis, vil jeg sgu ha´en tre stykker at skifte i
> mellem !

Hvad vil du få ud af det?

Fra : Ulf

Dato : 01-10-04 13:26

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.09.30.19.45.12.687513@website.tuxx.dk>...

> Hvad vil du få ud af det?

Hej..

Faktisk er pladerne på 30 knallerterne en skide go ide...
Syntes jeg ihvertifald, for så kan alle dem der kører af HT, få sig en
lærestreg!

Og os som ikke kører af HT, hvad har vi at frygte??
Dog vil jeg da sige at jeg syntes at pladerne skule blive gratis, hvad
de nu også bliver.. Eller gør de? Ved godt hvad der står i denne
artikel.

Men hvor står der at de bliver gratis, og hvornår kommer pladerne til
30 knallerterne?

Hilsen Ulf

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-04 14:42

Ulf skrev:

> Hej..

Hej

> Faktisk er pladerne på 30 knallerterne en skide go ide... Syntes jeg
> ihvertifald, for så kan alle dem der kører af HT, få sig en lærestreg!

Helt enig. Dem der bitcher er dem som ikke har rent mel i posen.

> Og os som ikke kører af HT, hvad har vi at frygte??

Intet.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-04 16:13

> Hej

> Helt enig. Dem der bitcher er dem som ikke har rent mel i posen.

og hva så ))

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-04 19:35

Tom skrev:

> og hva så ))

Tom.. du er vist over lømmelalderen

Jeg synes og mener helt seriøst børnene (ja man er stadig barn som
16-årig) i dag trænger til konsekvens efter handling. De vader rundt i
deres store Scoth (?) jakker og mener selv de ejer verdenen og er mega
seje - de har nul respekt for ordensmagten.

Den dag de bliver jagtet af politiet og der senere møder op på bopælen
og bliver anklaget for dit og dat foran deres intetanende forældre.. så
kan det være de tænker sig om en gang eller 20 næste gang.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-04 21:01

> [...]
> deres store Scoth (?) jakker og mener selv de ejer verdenen og er mega
> seje - de har nul respekt for ordensmagten.

herregud, hvilken knægt har ikke pillet lidt ved sin knallert

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-04 21:08

Tom skrev:

> herregud, hvilken knægt har ikke pillet lidt ved sin knallert

Jeg har ihvertfald pillet ved mine... og mange af de ting jeg har lavet
som har koster mig et par hospitalsophold har kunnet været undgået hvis
de havde været mere konsekvens.

Det er ikke så meget det at pille ved dem - det er at køre med hovedet
under armen.

Fra : Tobias

Dato : 01-10-04 22:08

Tom : Jeg har ikke pillet ved min knallert, og jeg er 16..
Ulf : ´Nummerpladerne bliver gratis, og kommer til Januar

//Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-10-04 00:10

Tobias skrev:

> Tom : Jeg har ikke pillet ved min knallert, og jeg er 16.. Ulf :
> ´Nummerpladerne bliver gratis, og kommer til Januar

Jeg hedder ikke Tom..

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 00:12

> Jeg hedder ikke Tom..

Men det gør Jeg

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-10-04 01:02

Tom skrev:

> Men det gør Jeg

Jep!

Fra : Ulf

Dato : 03-10-04 12:33

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.10.02.00.02.06.750521@website.tuxx.dk>...

> Jep!

Tobias

Hvor har du hørt at de bliver gratis?
En som kan give mig en kilde?

Takker..

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 14:09

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Tobias
>
> Hvor har du hørt at de bliver gratis?
> En som kan give mig en kilde?

Og lovteksten?

Er det for alle kommende knallerter eller gælder det med tilbagevirkende
kraft?

--
Tom

Fra : Tobias

Dato : 07-10-04 12:45

Hey
Ulf : Igennem nogle venner, som har læst det et sted på néttet med noget
avisværk ting.
Jeg er 100% sikker på at det blir gratis..

Tom : Lovtekst.... prøv www.socialdemokratiet.dk :P
Det blir gældende for alle knallerter så vidt jeg ved..
+ det har snakket om at hæve hastigheden til 70km/t men det ved vi jo godt
ikke kommer til at ske :roll:

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:27

> Tom : Lovtekst.... prøv www.socialdemokratiet.dk :P

Karnov

> Det blir gældende for alle knallerter så vidt jeg ved..
> + det har snakket om at hæve hastigheden til 70km/t men det ved vi jo godt
> ikke kommer til at ske :roll:

70 er da også for lidt for en 7.5 HK Yamaha fs1

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 15:04

Ulf skrev:

> Tobias

Nej Martin.

Fra : Ulf

Dato : 08-10-04 19:55

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.10.03.14.03.57.416108@website.tuxx.dk>...

> Nej Martin.

Taget fra mit moders-sprog" tysk " GEIL, hvis de satte grænsen op til 70 km/t..
Og det er helt i orden, vil da lige kigge en smule på hp'en...

Hilsen Ulf

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 21:46

Ulf skrev:

> Taget fra mit moders-sprog" tysk " GEIL, hvis de satte grænsen op til 70
> km/t.. Og det er helt i orden, vil da lige kigge en smule på hp'en...

Der tabte du mig bare fuldstændig..

Er du sikker på det er mig du prøver at besvare?

Fra : Tobias

Dato : 09-10-04 08:58

"Martin Johansen skrev i en meddelelse

> Der tabte du mig bare fuldstændig..
>
> Er du sikker på det er mig du prøver at besvare?

Nej, Den var ment til Tom så vidt jeg kan læse ;)
//Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-10-04 14:08

Tobias skrev:

> Nej, Den var ment til Tom så vidt jeg kan læse ;) //Tobias

Okay så er jeg med igen. Det er ikke nemt når der ikke svares på den
person svaret er til

Fra : Martin Christensen

Dato : 13-10-04 21:46

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Bliver den kønnere af det?
>
> --

Jeg syntes nu hun er rimelig lækker ;)

MVh.
Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 21:50

Martin Christensen skrev:

> Jeg syntes nu hun er rimelig lækker ;)

Har du et billede?

Der er sq et par af de unge nye kvindelige politikere som bestemt har
udseendet med sig

Fra : Tobias

Dato : 14-10-04 12:12

Uhha!!.

Lene espersen er sgu en smule lækker, specielt til kronprinsens bryllup
[url]http://www.activewomensclub.dk/Stoppress/lene_espersen01.jpg[/url]

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-04 13:47

Tobias skrev:

> Uhha!!.
>
> Lene espersen er sgu en smule lækker, specielt til kronprinsens bryllup
> [url]http://www.activewomensclub.dk/Stoppress/lene_espersen01.jpg[/url]

Nåh ja det er hende.. kunne ikke lige sætte ansigt på navnet. Ja hun er
bare for nice!!

Så ville det da være synd at sætte nummerplade på hendes røv.. den
skal nydes frit!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-10-04 17:41

On Wed, 29 Sep 2004 01:48:42 +0200, "Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen"
<lillejensencat@mail.tele.dk> wrote:

>Så har Lene Espersen endelig fundet logikken i at knallert 30 skal ha'
>plader på. Et stort tillykke herfra.

Er der ikke en som har en reference?

/Knud

Fra : Ukendt