Hvad er Bukkake
Fra : Jørgen

Dato : 28-09-04 19:33

Jeg er stødt på begrebet "Bukkake".
Det har noget med sex at gøre, men hvad er det mon?

Fra : Ulvir

Dato : 28-09-04 19:58

Jørgen wrote:
> Jeg er stødt på begrebet "Bukkake".
> Det har noget med sex at gøre, men hvad er det mon?

Japansk ord der bruges om det særlige sexconcept, hvor en kvinde nedgraves,
så kun hendes hoved stikker op ad jorden, hvorefter adskillige mænd kommer
udover hendes hoved og ansigt. Værsågod og spis..

http://www.side6.dk/articles/ordbog.asp?pageid=157&ord=[a-d]

Mvh- Ulvir.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-04 21:04

Ulvir skrev:

>Japansk ord der bruges om det særlige sexconcept, hvor en kvinde nedgraves,
>så kun hendes hoved stikker op ad jorden, hvorefter adskillige mænd kommer
>udover hendes hoved og ansigt.

Har aldrig set eller hørt at modtageren skal være gravet ned.
--
Knud

Fra : Ulvir

Dato : 28-09-04 21:31

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Har aldrig set eller hørt at modtageren skal være gravet ned.

Heller ikke her, før jeg læste linket.. Sjov tanke- man bliver oversprøjet
med sperm- nedgravet eller ej- så er men en 'modtager'..

Fra : Bj@arne

Dato : 30-09-04 12:05

Jeg har set en film med ron jeremy hvor to tøser blev gravet ned for at
blive oversprøjtet.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-09-04 23:50

Hej Knud

> Har aldrig set eller hørt at modtageren skal være gravet ned.

De er deluxe udgaven. Lidt lige som, at Sushi skal serveres på en nøgen
kvinde.

Mark

Fra : GLS

Dato : 30-09-04 15:11

Jubii Knud, smid mig endelig i dit killfilter, jeg er sikkert ikke alene
der, en dag må DU føle dig meget alene her, hvorfor tror du krige opstår??,
nok fordi mennesker som dig tror de kan styre andre

GLS

Fra : Ulvir

Dato : 30-09-04 16:20

> [...]

> alene der, en dag må DU føle dig meget alene her, hvorfor tror du
> krige opstår??, nok fordi mennesker som dig tror de kan styre andre

Skal der så lidt til, for at bringe dit mundvand i kog?

Fra : Ulvir

Dato : 30-09-04 18:56

> [...]
> alene der, en dag må DU føle dig meget alene her, hvorfor tror du
> krige opstår??, nok fordi mennesker som dig tror de kan styre
andreitatteknik.html

Skal der så lidt til, til at bringe dit mundvand i kog?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 19:43

GLS skrev:

> Jubii Knud, smid mig endelig i dit killfilter, jeg er sikkert ikke alene
> der, en dag må DU føle dig meget alene her, hvorfor tror du krige
> opstår??, nok fordi mennesker som dig tror de kan styre andre

Han prøver ikke at styre dig men at undgå ignoranter der ikke vil følge
gældende netikette.

Du her hermed også fået en plads i mit filter dels pga. du topposter men
mest pga. du overfalder Knud UDEN grund.

*PLONK*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-10-04 14:48

[GLS | Thu, 30 Sep 2004 16:10:42 +0200]

>Jubii Knud, smid mig endelig i dit killfilter, jeg er sikkert ikke alene
>der, en dag må DU føle dig meget alene her, hvorfor tror du krige opstår??,
>nok fordi mennesker som dig tror de kan styre andre

Hold nu op med det pis (ja, jeg tillader mig at været ret direkte fordi du
jo kender mig udenfor denne konference).

Det har bestemt været relevant hvad Knud har skrevet før og han hjælper med
at holde konferencen rimelig "ren" for støj, så fred være med ham.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : PerX ...

Dato : 01-10-04 13:46

In article <4159b446$0$207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...

> Japansk ord der bruges om det særlige sexconcept, hvor en kvinde nedgraves,
> så kun hendes hoved stikker op ad jorden, hvorefter adskillige mænd kommer
> udover hendes hoved og ansigt. Værsågod og spis..

Kun for folk med dybe kældre ;)

Fra : Nana Sørensen

Dato : 28-09-04 19:59

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er stødt på begrebet "Bukkake".
> Det har noget med sex at gøre, men hvad er det mon?
>
> Mvh

Det er et japansk ord for sæd-bad. Altså når folk skriver det, så mener de:
sperm på kvinden og MEGET af det.

Mvh. Nana

Fra : Jørgen

Dato : 28-09-04 20:20

> Det er et japansk ord for sæd-bad. Altså når folk skriver det, så mener
de:
> sperm på kvinden og MEGET af det.
>
> Mvh. Nana

Klart svar. Tak skal du have.
Mvh
Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-04 21:02

Nana Sørensen skrev:

>Det er et japansk ord for sæd-bad. Altså når folk skriver det, så mener de:
>sperm på kvinden og MEGET af det.

Hvorfor på en kvinde, det kan da ligesågodt være på en fyr og vi
er da sikkert et par stykker, der ville nyde det
--
Knud

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-09-04 22:01

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
> Nana Sørensen skrev:
-sakse-
> Hvorfor på en kvinde, det kan da ligesågodt være på en fyr og vi
> er da sikkert et par stykker, der ville nyde det
> --
> Knud

Tjah, smag og behag er som bekendt forskelligt - adr siger jeg. *GGG*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 28-09-04 19:08

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
> Tjah, smag og behag er som bekendt forskelligt - adr siger jeg. *GGG*

Helt korrekt, GGG er jo fellesbetegnelsen på endel tyske filmer i regi av en
mann med
kallenavn John Thomson, og de filmene har tatt opp den japanske tradisjonen
igjen
Uten og graves ned i jorda da, men de vet iallfall hvordan sperm smaker

T.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-09-04 19:45

[Knud Gert Ellentoft | Tue, 28 Sep 2004 22:01:37 +0200]

>Hvorfor på en kvinde, det kan da ligesågodt være på en fyr og vi
>er da sikkert et par stykker, der ville nyde det

Ja, jeg er faktisk ret vild med at se den slags, og har naturligvis nogle
film om emnet. Det er dog ret få ordentlige bøsse-bukkake film der findes
:(

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-09-04 23:20

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> film om emnet. Det er dog ret få ordentlige bøsse-bukkake film der findes

Hej Rene´.

Hvor får jeg fat i nogle gode bøssefilm? Jeg er ikke selv bøsse, da jeg er
en pige, men jeg har en lille fetichagtigt ting med bøsser. Min kæreste
er heldigvis bi, så det hjælper lidt på det.

Mvh. Nana (pseudo-bøsse)

Fra : Gitte

Dato : 30-09-04 10:42

Hej Nana

> [...]
>en pige, men jeg har en lille fetichagtigt ting med bøsser. Min kæreste
>er heldigvis bi, så det hjælper lidt på det.

Det kan jeg da ikke have - her gik jeg og troede at jeg var stort set
den eneste kvindelige bøsse i landet.... Nu ikke fordi jeg har en
fetich med bøsser (jo, måske alligevel lidt, da jeg synes den mest
sexede mand i denne verden er bøsse), men mere fordi jeg rent logisk
set må være bøsse, da jeg er til mænd )

MVH
Gitte

Fra : Paul

Dato : 30-09-04 16:20

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fetich med bøsser (jo, måske alligevel lidt, da jeg synes den mest
> sexede mand i denne verden er bøsse), men mere fordi jeg rent logisk

Wahaaaaa.... *snøft* Det gør mig til lebbe... ;~)

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Gitte

Dato : 30-09-04 20:53

>Wahaaaaa.... *snøft* Det gør mig til lebbe... ;~)

Jamen, selvfølgelig gør det det Hvilken mand er ikke det - bortset
fra bøsser selvfølgelig

MVH
Gitte

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-10-04 14:51

[Nana Sørensen | Thu, 30 Sep 2004 00:19:58 +0200]

>Hvor får jeg fat i nogle gode bøssefilm? Jeg er ikke selv bøsse, da jeg er
>en pige, men jeg har en lille fetichagtigt ting med bøsser.

Uhh, endnu én Jeg jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg har mødt en del
(søde) piger der har tigget og bedt for at få lov til at kigge på mens
Nicolai og jeg dyrker sex...

>Min kæreste er heldigvis bi, så det hjælper lidt på det.

Bestemt, ja - så kan I se dem sammen og snakke om en potentiel trekant?

Jeg ville anbefale dig at kigge hos www.homoware.dk - hvor de har et
rimeligt bredt udvalg, og bestemt også til en ordentlig pris!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-04 20:19

Jørgen skrev:

>Jeg er stødt på begrebet "Bukkake".

Det er når flere fyre oversprøjter partneren med sperm.

Meget populært i Japan.
--
Knud