Åbne mail i separat vindue?
Fra : mtc

Dato : 28-09-04 18:52

Hej.
Jeg håber der en der kan hjælpe mig.
På min ene computer har jeg i Outlook Express, gjort så man kun åbner
indbakken og kan hente mail uden at de åbnes, når man så dobbeltklikker
åbnes mailen i et separat vindue.
Nu ville jeg gøre det samme på en anden computer også med OE, men jeg kan
ikke huske hvordan jeg har gjort og kan heller ikke finde frem til den
indstilling, jeg mener det var.
Jeg tror det var noget med"åbne mail i Separat vindue"
Håber der er en der lige kan huske hvor den indstilling er.

VH Marie

Fra : Anders Lund

Dato : 28-09-04 18:57

mtc wrote:
> Håber der er en der lige kan huske hvor den indstilling er.

Smut i Vis -> Layout ....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-09-04 21:57

Den 28 sep 2004 mumlede Anders Lund noget i denne stil:

> Smut i Vis -> Layout ....

Og fjern checkmark i "Vis indholdsrude"

--
Palle Jensen