Puch svinghjulsdiameter..
Fra : Steffen H.Schmidt

Dato : 28-09-04 14:27

Er der nogen der gider at måle den indvendig diameter på et puch maxi
svinghjul !

Jeg har en gammel Honda Amigo hvor lysspolen kun er på 6W, og det er der
ikke meget lys i. Men hvis nu at svinghjulene havde samme indvendige
diameter, kunne jeg måske bruge en puch lysspole, og få 15/15W forlygte på
Honda'en.

mvh

Steffen

Fra : Hekto

Dato : 28-09-04 15:33

In article <415966af$0$274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
vw83gti@hotmail.com says...
> [...]
> ikke meget lys i. Men hvis nu at svinghjulene havde samme indvendige
> diameter, kunne jeg måske bruge en puch lysspole, og få 15/15W forlygte på

Jaaah ... og???
Konusen skal jo også passe, så det bliver haængende på akslen.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Kristian

Dato : 28-09-04 18:07

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> In article <415966af$0$274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> vw83gti@hotmail.com says...

> Jaaah ... og???
> Konusen skal jo også passe, så det bliver haængende på akslen.
PSssssst !
Det ku være det kun er spolen, han vil skifte.

Mvh
Kristian,

Fra : Steffen H.Schmidt

Dato : 28-09-04 21:21

" Kristian" <Who Knows@nowhere.invalid> wrote in message

> [...]
> på

> PSssssst !
> Det ku være det kun er spolen, han vil skifte.

Det var faktisk det jeg ville, men for at checke om den i første omgang kan
bruges, ville diameteren på svinghjulet give et forløbigt svar...

-Steffen

Fra : Allan Riise

Dato : 28-09-04 21:25

Steffen H.Schmidt wrote:

> Det var faktisk det jeg ville, men for at checke om den i første
> omgang kan bruges, ville diameteren på svinghjulet give et forløbigt
> svar...

Tjae, og hullerne til ankringspladen.

Allan Riise
--

"The world can therefore seize the opportunity (Persian Gulf crisis) to
fulfill the long-held promise of a New World Order where diverse

Fra : Hekto

Dato : 28-09-04 22:06

In article <41599a37$0$223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, " Kristian"
<Who Knows@nowhere.invalid> says...
> PSssssst !
> Det ku være det kun er spolen, han vil skifte.

A' hva'??? .... nååååh, ja!
(jeg kunne jo bare læse det hele!)