Emhætte - Frithængende i stål
Fra : Dennis

Dato : 28-09-04 12:42

Hejsa..

Jeg har kigget lidt omkring efter en frithængende emhætte i poleret stål..
Kan det passe at man skal give 4-7 gange mere for en frithængende enhætte..
Er den så meget mere speciel, eller er det blot udbud/efterspørgsel der gør
sig gældende..

Jeg har et eller andet imod at give det dobbelte for noget der hænger og
suger ift et komfur.....

Er det fikse og billigere løsninger på dette?
Omkring 2000kr ville passe mig fantastisk

PFT Dennis

Fra : mtg

Dato : 28-09-04 14:13

Jeg checkede markedet for frithængende emhætter grundigt sidste år, den
billigste jeg fandt var til 3000 kr hos Harald Nyborg...

Fra : DeBoss

Dato : 29-09-04 07:15

"mtg" <mtg@nospam.dk> wrote in message
> Jeg checkede markedet for frithængende emhætter grundigt sidste år, den
> billigste jeg fandt var til 3000 kr hos Harald Nyborg...

Okay,, Tja det var da også noget billigere ;)

Man kan ikke få et ordentligt resultat ud af at købe en væghængt, man så
smækker en stålplade på vel?
Eksempler på dette?

Mvh Dennis