Stoffer og Sex ?
Fra : sustoter

Dato : 28-09-04 08:20

Stoffer og Sex ?

Jeg søger oplysninger om de forskellige narkotiske stoffers indflydelse på
lysten og evnen til sex.

Jeg læste f.eks et sted at ampfetamin giver forhøjet sexlyst, men
mindsker evnen til orgasme. Og hvordan er det med Ekstasy og Kokain
og sexlysten?

Er der nogen som kan henvise til sites som omtaler dette emne?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-09-04 09:21

Jeg anbefaler at de to ting slet ikke blandes... Faktisk vil min anbefaling
være, at holde sig helt fra det første...

Jonny.

Fra : Christina

Dato : 28-09-04 13:02

Jonny Jensen wrote:
> Jeg anbefaler at de to ting slet ikke blandes... Faktisk vil min
> anbefaling være, at holde sig helt fra det første...
>
> Jonny.

Bestemt, det er sq noget skidt, men jeg har faktisk prøvet det i 'mine unge
dage' ... Coke og sex - det er svært at få orgasme....det var ligesom at
være lige ved at få orgasme hele tiden, bare uden orgasmen...men jeg
foretrækker klart sex uden stof' :)

Fra : Alex Linaa

Dato : 28-09-04 14:15

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> ...men jeg
> foretrækker klart sex uden stof' :)

Klart det. Af med tøjet, ellers er det næsten umuligt :)

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-04 15:51

"sustoter" <shbusterpt@hotsnail.com> wrote in message

> Jeg læste f.eks et sted at ampfetamin giver forhøjet sexlyst, men
> mindsker evnen til orgasme. Og hvordan er det med Ekstasy og Kokain
> og sexlysten?

Det får du ikke mange til at tale åbenlyst om. På et sådan spørgsmål kan du
kun forvente politisk korrekte svar med begrænset sandhedsværdi. Visse
sandheder er tys-tys (og måske med god grund).

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-09-04 02:03

On Wed, 29 Sep 2004 16:50:36 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"sustoter" <shbusterpt@hotsnail.com> wrote in message

>Det får du ikke mange til at tale åbenlyst om. På et sådan spørgsmål kan du
>kun forvente politisk korrekte

Godt nok har jeg været i Jylland og off line meeeeeeeeeeeeen......

>svar med begrænset sandhedsværdi. Visse
>sandheder er tys-tys (og måske med god grund).

men som nogenlunde hyppig bruger af coke vil jeg sige det ikke
ligefrem er potens fremende og det samme gælder for speed.

jeg er dog ikke utilbøjelig til at tro den rus der ligger i coke giver
en "kærlighed" & et begær der minder om the real thing - og jeg er
egentligt ikke utilbøjelig til at tro man kan score "højre " ind hvad
man selv regner med eller ville kunne under normale omstændigheder på
coke ......så længe det nu virker .....

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jacob

Dato : 04-10-04 16:52

Så er jeg ikke politisk korrekt ;)

Speed = en halvstivert og problemer med udløsning.
Coke = En god stivert og en øget liderlighed og nogen gange bedre orgasme.
Lidt længere tid om at komme, men man kan klare det par ekstra gange.
Skunk/pot = Også en øget liderlighed, hvis man altså ikke ryger alt for
meget.
Alm. hash = Mad og øl.
Extascy og LSD = Ingen erfaring selv, men de piger jeg har været sammen med
får vist en ret intens og psykedelisk orgasme.

Kan I huske Prodigy at lavede en sang ved navn 'Smack My Bitch Up'? Det
begreb kan forstås som "pumpe kællingen op med coke' dvs. at putte noget
coke på pikken og stikke den ind i kussen på kvinden. Pikhovedet bliver
lettere bedøvet og det øger blodtstrømningen for begge parter i de oplagte
dele af kroppen.

Men nej, det holder ikke i længden.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-10-04 12:47

> Kan I huske Prodigy at lavede en sang ved navn 'Smack My Bitch Up'? Det
> begreb kan forstås som "pumpe kællingen op med coke'

Nu har jeg godt nok aldrig været hverken supernarkomen eller ekspert, men
mener da bestemt at "smack" normalt betegner den lidt ringere kvalitet
Heroin, og ikke Coke?

Jonny,

Fra : Paul

Dato : 05-10-04 16:23

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg godt nok aldrig været hverken supernarkomen eller ekspert, men
> mener da bestemt at "smack" normalt betegner den lidt ringere kvalitet
> Heroin, og ikke Coke?

"Smack" er amerikansk slang fra 60'erne og 70'erne for heroin.

Hvis man ser NYPD så forekommer ordet ganske ofte.

--
M.v.h.

Paul

Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-10-04 17:19

On Tue, 5 Oct 2004 17:23:15 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

>"Smack" er amerikansk slang fra 60'erne og 70'erne for heroin.

Skummelt, har altid troet at sangen handlede om at give hende et par på
kassen. Men ok, Prodigy - Babys Got A Temper. handler så også om
daterapes :S
Flemming Jacobsen

Fra : Paul

Dato : 05-10-04 20:59

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Skummelt, har altid troet at sangen handlede om at give hende et par på
> kassen. Men ok, Prodigy - Babys Got A Temper. handler så også om
> daterapes :S

Det var da også derfor Prodigy's sang blev blacklistet i USA.
De forstod det nemlig også som at "tæve kællingen".

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-10-04 01:51

On Mon, 4 Oct 2004 17:52:10 +0200, "Jacob" <hokster@posen.dk> wrote:

>Så er jeg ikke politisk korrekt ;)

nej fan stå i det ;)

>Speed = en halvstivert og problemer med udløsning.

ja jeg har ikke prøvet - men nu har jeg på den anden side også altid
været overstiv at sprut når jeg har været på det så .....

>Coke = En god stivert og en øget liderlighed og nogen gange bedre orgasme.

Det kunne jeg nu godt foretsille mig - men så skal man sgu skynde sig
da en lime sjældent virker mere ind max 40 minutter + coke også virker
bedøvende !