Piaggio NRG Extreme
Fra : stopling

Dato : 28-09-04 06:37

Hej
Jeg har ikke meget forstand på knallerter endnu, men har ønske om at
købe en brugt 45 knallert.
Jeg er blevet tilbudt en Piaggio Nrg til 4500 kr. den har kørt ca.
11000 km.. Manden der vil sælge den siger at den ikke har været
ulovlig. Han har købt den af et forsikringsselskab og har lavet den i
stand med nye skjolde.
Er det et godt eller dårligt køb? Hvor mange km er der i en knallert?
Jeg har læst nogle annoncer, hvor det ser ud til at hele motoren er
renoveret efter 10000 km.
Venlig hilsen
Stopling

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 28-09-04 08:28

Lyder som et ok køb - alene et skjoldsæt løber op i salgsprisen og hvis
motor er renoveret og den ikke har kørt ulovligt , ja så burde det være ok
men det bedste.....få altid en prøvetur på den og hør efter rasle/mislyde -
er forgaffel ok - ikke slør når du drejer eller bremser virker alt el
kickstart - elstart lys etc