Velfac-vindue billigst ?
Fra : Bakke

Dato : 27-09-04 20:02

Er der nogen som kender et sted hvor man kan købe et enkelt Velfac-vindue ?
( eller eventuelt et Rationel-)
Jeg synes det er træls at man er tvunget til at købe gennem en tømrer eller
et byggemarked når man alligevel selv vil montere vinduet.
Jeg skal bruge et 1200*1200 2-fags sidehængt med aluminium yderst.
Det vil de have 4.205,- for - jeg skal bare bestille det hos en af deres
forhandlere !!!
Jeg er overbevist om at der er en heftig fortjeneste til mellemhandleren,
som jo kun skal bestille og indkassere pengene ?
Jeg ville gerne spare noget af avancen, men kender desværre ikke nogen
oplagt leverandør i københavnsområdet.
Nogen gode forslag ?
Med venlig hilsen

Bo K

Fra : Bo Carøe

Dato : 01-10-04 19:30

Har hørt at de mellemhandler skulle få Velfac vinduer til ca 20% under
liste prisen.

Kan nogle bekræfte det ?
Skal selv ud og købe for ca 90000kr Vinduer inden for kort tid.

de Bo