Lager føring?
Fra : Ulf

Dato : 27-09-04 17:57

Hej Ng...

Er der nogen der ved om thansen, stadig lager fører deres motor olie
til yamaha 2 og 4 gears?

Jeg kan nemlig ikke finde det på deres hjemme side..

Eller er der en som bare har varenummeret, for så kan man jo søge på
deres hjemme side.

Hilsen Ulf

Ps.

Hvilken motor olie ville i foreslå, hvis th, ikke lager fører olien
mere..?
Alså 10W/40W eller?

Fra : Bonny14

Dato : 27-09-04 20:06

"Ulf" skrev d. 27-09-04 17:57 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg kan nemlig ikke finde det på deres hjemme side..
>
> Eller er der en som bare har varenummeret, for så kan man jo søge på

Det de plejer at have kan jeg heller ikke lige finde, men det her er nok
det samme.

Link:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=309483166&n=282491953&pn=282494471

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 27-09-04 20:14

"Bonny14" <Bonny14.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det de plejer at have kan jeg heller ikke lige finde, men det her er nok
> det samme.
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=309483166&n=282491953&pn=282494471

Der står K1 og DX, så jeg tror den er hjemme :)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 27-09-04 20:16

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse
> Der står K1 og DX, så jeg tror den er hjemme :)

Men!!! der står også

Aflejrings- og akskefri forbrænding, der giver renere tændrør

Så er det 2-takts olie, ikke gearolie/motorolie....