Piaggio Zip - hjælp
Fra : Kalle Møller

Dato : 27-09-04 15:54

Jeg har lige købt en brugt Piagio zip.
Hvad skal jeg bruge for at indregisrerer den ? stelnummer ? nummerplade nr?
Hvor finder jeg stelnummeret på et dyr ?.

Må jeg kører på den indtil den er forsikret ?.
Hvad skal jeg bruge for at forsikre den. ?

På forhånd tak

Kalle Møller

Fra : Kalle Møller

Dato : 27-09-04 21:50

stave fejl ups...
på et dyr ? - nej selvfølgelig på sådan et dyr = piaggio zip

Fra : Tobias

Dato : 27-09-04 22:18

Hej Kalle!
Du skal bruge stelnummer, (til en 30'.) til at indregistrere den
Stel nummert er neden under knallerten (der hvor du har fødderne)

Du må først køre på "dyret" når du har forsikret den, ikke før.
+ et kørekort ;) med mindre du er over 18

Og for at forsikre den skal du bruge et stelnummer og en telefon, og
nummeret på tryg ;)
Mvh
TT