Dagens fede oplevelse
Fra : Kim Larsen

Dato : 27-09-04 15:40

Hej

Jeg skulle på "langfart" i dag, så jeg tog landevejen og kørte omkring 75 i
denne blæst vi nu har, meget godt for min knallert
Jeg sad i mine egne tanker og det gik bare fint, men så er det jeg fornemmer
noget bag ved mig. Inden jeg når at kigge i sidespejlet, så er der er bil
oppe på siden af mig, og forbavset blev jeg, det fornemmede ham der sad ved
siden af ham der kørte, for han grinede ad mig. Så så jeg noget på taget af
bilen, det var ikke en af disse ski-bokse, men sådan en blå firkant, jeg
tror i visse tilfælde, så kan den blinke, og på siden stod der noget med
store blå bogstaver. Fik jeg lige et gys til, så så jeg godt at ham der
grinde ad mig havde noget på sine skuldre, shit, tænkte jeg og tog farten
af. Så rullede han vinduet ned og råbte at de havde konstateret at jeg havde
kørt for hurtigt, så grinede jeg, nok mere i angst for at få noget af en
bøde, og spurgte hvor meget ? 30 km/t for meget råbte han tilbage, og så
fortsatte han, det har vi set at du ikke gør i byen, så kør du bare videre,
hvor efter han rullede vinduet op igen, og de kørte væk.
Se, det var noget af en oplevelse jeg sent glemmer. Det vil sige de kender
mig, men gør ikke noget ved det at jeg kører for hurtigt på landevejene,
fedt.

Kim Larsen

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 27-09-04 18:53

"Kim Larsen" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se, det var noget af en oplevelse jeg sent glemmer. Det vil sige
> de kender mig, men gør ikke noget ved det at jeg kører for hurtigt
Aj det kalder jeg godt nok for en positiv oplevelse .. men ret så
stressende lige mens den stod på kan jeg forestille mig
hejhils fra Ami

Fra : RpR

Dato : 29-09-04 15:55

> Se, det var noget af en oplevelse jeg sent glemmer. Det vil sige de kender
> mig, men gør ikke noget ved det at jeg kører for hurtigt på landevejene,
> fedt.

Kender det fra min RS 50'er. MC betjentene og færdslen er de eneste der kan
se at det ikke er en MC når jeg kommer lullende med 50km/t inde i byen, og
90 - 100km/t på landevejene (der tar jeg self' farten af når jeg møder
politiet ;-] ), og MC betjentene hilser bare, og færdslen gider dårligt nok
kigge efter mig

Det betaler sig at køre med hovedet på skuldrene, og ikke under armen..

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 18:05

RpR skrev:

> Det betaler sig at køre med hovedet på skuldrene, og ikke under
> armen..

Og det er så sandt som det står skrevet.

Kan godt forstå mange af de 16-årige knægte ikke får noget mercy fra
politiet. De kæfter op og er alt for smarte til deres alder kan bære det.

Damn nogle kålhoveder man møder af og til i trafikken...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-09-04 19:36

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

Hvis man ikke kæfter op og spiller smart, så er man jo ikke tuff, og så vil
pigerne jo ikke som de vil, såååh der er en forklaring

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 20:58

Kim Larsen skrev:

> Hvis man ikke kæfter op og spiller smart, så er man jo ikke tuff, og så
> vil pigerne jo ikke som de vil, såååh der er en forklaring

Hmm nåh ja..