chip tuning
Fra : Jess

Dato : 27-09-04 13:29

Jeg leder efter en tuningsboks til en Kia sorento CRDi 2.5. Er der nogle der
har erfaringer med forskeligge fabrikater og hvilke sted er det billigste?

pft. SD

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 27-09-04 21:18

Jess wrote:
> Jeg leder efter en tuningsboks til en Kia sorento CRDi 2.5. Er der
> nogle der har erfaringer med forskeligge fabrikater og hvilke sted er
> det billigste?
>
> pft. SD
Hejsa.
Superchips laver en til den model.
Den skulle give 25 hk.
Pris i England er 511 pund.
Mvh
Rasmus H

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-04 21:38

"Jess" <jess@NOSPAMSdegenkolw.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en tuningsboks til en Kia sorento CRDi 2.5. Er der nogle
> der har erfaringer med forskeligge fabrikater og hvilke sted er det
> billigste?

Prøv og hør Thomas Landberg, der færdes herinde, om han også har boks til
din bil...

--
M.v.h.