Nyt om den dejlige nøgenmodel Nanna/Dina J~
Fra : Thomas

Dato : 27-09-04 11:39

Så er der igen nyt om den dejlige nøgenmodel Nanna/Dina Jewel.

I lørdags var hun Side 9-pige i Ekstra Bladet, hvilket kan ses på
dette link:

Desuden kan man opleve hende i de nyeste numre af "Classic Rapport" og
"Super + DVD", hvor hun optræder med henholdsvis en ny nøgenserie, og
er med på den vedlagte dvd-film.

Desuden omtales en af hendes gamle film, nemlig "Copenhagen Fuck" i
det nyeste nummer af Sextase.

Endelig er der kommet to film med hende i serien "Classic Seventeen".
Det er gamle film hvor hun stadig var ung, og ligner en teenager. Jeg
ved ikke hvad hun har fået gjort ved sit ansigt, men hun var altså
kønnere og mere naturlig som helt ung.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-09-04 12:00

Hej Thomas

> Så er der igen nyt om den dejlige nøgenmodel Nanna/Dina Jewel.
>
> I lørdags var hun Side 9-pige i Ekstra Bladet, hvilket kan ses på
> dette link:

Jeg ser, men forstår stadig ikke hvorfor hun får så meget opmærksomhed. Hun
ligner da alle de andre lyshårede side 9 piger.

Er det fordi hun har lavet porno?

> [...]
> er med på den vedlagte dvd-film.
>
> Desuden omtales en af hendes gamle film, nemlig "Copenhagen Fuck" i

Copenhagen Fuck - fantastisk titel!

> [...]
> Det er gamle film hvor hun stadig var ung, og ligner en teenager. Jeg
> ved ikke hvad hun har fået gjort ved sit ansigt, men hun var altså

Mon ikke hun bare har smidt hvalpefedtet. Det er jo ofte det, der giver unge
piger en charme mere.

Mark

Fra : Lasse Madsen

Dato : 27-09-04 14:14

> Så er der igen nyt om den dejlige nøgenmodel Nanna/Dina Jewel.

Hvad er der så specielt ved hende ?
- jeg syntes hun er grim i forhold til nogle af de andre ...

/madsen

Fra : preben nielsen

Dato : 27-09-04 15:40

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der igen nyt om den dejlige nøgenmodel Nanna/Dina Jewel.

Om jeg fatter, hvad der skulle være specielt ved hende - men
Thomas er vist vildt forgabt i hende

Thomas' Artikelservice : Hvis der er noget nyt om kvindemennesket,
så kan det læses i dk.snak.seksualitet :D

> Endelig er der kommet to film med hende i serien "Classic
> Seventeen".
> Det er gamle film hvor hun stadig var ung, og ligner en
> teenager. Jeg

Hvad fanden mener du med "hvor hun stadig var ung" ?? Hun er 26 !!
Hun er ikke engang gammel nok til at være interessant.

--
/\ preben nielsen (som er meget ung men i 30'erne)
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ulvir

Dato : 27-09-04 17:14

preben nielsen wrote:

> Hvad fanden mener du med "hvor hun stadig var ung" ?? Hun er 26 !!
> Hun er ikke engang gammel nok til at være interessant.

ROFL

Fra : Jonny Jensen

Dato : 28-09-04 06:44

> Hvad fanden mener du med "hvor hun stadig var ung" ?? Hun er 26 !! Hun er
> ikke engang gammel nok til at være interessant.

Hehe... Jeg har nu ellers set film, hvori hun ser ret interessant ud... ;)

Jonny.

Fra : HeHE

Dato : 28-09-04 18:28

er i nu helt sikre på det er Dina Jewel ???
synes VIRKELIG ik hun ligner hende jeg tror (troede) der er Dina Jewel...

HeHE