linksys
Fra : Ole

Dato : 26-09-04 22:20

Hej

Jeg går og tænker på at få en server til min hjemmeside hos mig selv, og så
at linksys måske kunne være en løsning, men det fremgår ikke helt klart om
den kan det samme som en almindelig server

har nogen af jer erfaring eller ved i noget som kan hjælpe mig med at vælge
den rigtige løsning? jeg skal gerne kunne linke op til mp3 (lovlige) filer,
hvis ikke direkte på serveren, så fra en hjemmeside et andet sted

Ole

Fra : Nicolaj

Dato : 02-10-04 16:46

Den du har fat i der er ikke en server som sådan, det er en NAS enhed, Dvs
simplificeret sagt, en harddisk der kan nåes af dit hjemmenetværk.

mvh Nicolaj

Fra : Ole

Dato : 04-10-04 14:11

"Nicolaj" <vejleby71@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den du har fat i der er ikke en server som sådan, det er en NAS enhed, Dvs
> simplificeret sagt, en harddisk der kan nåes af dit hjemmenetværk.

ok, jeg troede bare også at man kunne bruge den til webserver, men det kunne
jeg have sagt mig selv når der ikke er noget styresystem

Ole