Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb i tyskland
Fra : pc

Dato : 26-09-04 17:15

technikdirekt.de

Er der nogen der har erfaring med dem.

Tager det lang tid at få det man bestiller hos
dem,og holder de priser de lover

Som jeg har forstået det så koster det 360£+20£ i forsendelse for et fuji
f450 digitalkamera
Er det rigtigt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-09-04 17:20

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> wrote in message

> technikdirekt.de
>
> Er der nogen der har erfaring med dem.

Ja. Brug evt. to minutter på at kigge lidt tilbage i gruppen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : den ægte fotomand

Dato : 26-09-04 17:32

> Som jeg har forstået det så koster det 360£+20£ i forsendelse for et fuji
> f450 digitalkamera
> Er det rigtigt.

de bruger så ikke £ i Tyskland. der bruger de euro.

VH Per

Fra : pc

Dato : 26-09-04 17:37

Ja det var en fejl.

Fra : Andrew

Dato : 26-09-04 18:57

> technikdirekt.de
>
> Er der nogen der har erfaring med dem.

Hejsa

Tjek eventuelt dette:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=technikdirekt.de&meta=group%3Ddk.fritid.foto

Regner selv med i nærmeste fremtid at handle digitalt kamera hos dem, og har
indtil videre udelukkende læst og hørt 100% godt om dem.
Mit største problem med at handle udenlands er hvis det eventuelt skulle
blive nødvendigt at reklamere, men det lader til at de er utroligt
kundevenlige og hjælpsomme og proffesionelle, og det skulle ikke være noget
problem hvis det uheldige skulle ske. Derudover har de en billig
reparationsservice hvis du f.eks. skulle tabe dit kamera eller spilde cola
ned i det.

Mvh Anders

Fra : Deaster

Dato : 26-09-04 19:34

pc wrote:

> [...]
> dem,og holder de priser de lover
>
> Som jeg har forstået det så koster det 360£+20£ i forsendelse for et

Google er en dejlig ting.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Alexander

Dato : 28-09-04 07:59

har lige købt et objektiv gennem technikdirekt.de - ingen problemer
overhovedet, fik det hurtigt hjemme ( 3-4 dage )
og til den aftalte pris...
meget positiv oplevelse!

hilsen