Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
GOD forretning til fremkaldelse af digital~
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 16:08

Hej.
Ja, emnet har været oppe før, og dog ikke alligevel...

Jeg vil have sendt digitale billeder til print, og har en række krav,
heriblandt:
-Mulighed for upload af tabsfrit format, fx TIFF, PSD (og uden en eller
anden latterlig begrænsning på 5mb ! )
-Mulighed for at hente ICC profil, så jeg kan regne med, at de farver jeg
har på min kalibrerede skærm også er dem der bliver printet.
-Mulighed for at printe i størrelser over 20x30 (helst 30x45 og 40x60)

Jeg har forsøgt at finde frem til en passende fotoforretning via
www.digifotopriser.dk, men har ikke lige kunne finde nogen der er i stand
til at opfylde samtlige krav. Har dog kun kigget på 5-6 fra listen, idet min
internetforbindelse er gabende langsom for tiden :/

Nogen der har gode erfaringer med fotoforretninger eller onlineshops der kan
opfylde de krav jeg har?

Mvh. Jakob

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-09-04 16:19

www.billedbutikken.dk, hvis du kontakter dem er det du ønsker muligt...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 16:53

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> wrote in message
> www.billedbutikken.dk, hvis du kontakter dem er det du ønsker muligt...
[snip]

Hej René.
Mange tak, det vil jeg gøre. Jeg havde egentlig kig på dem. De har en icc
profil liggende, men formatet jpg fik mig til at stoppe. Hvis det kan lade
sig gøre der, vil det være super.
Mange tak.

Mhv. Jakob

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-09-04 17:00

Jeg har tidligere fået lavet billeder ud fra 30 MB tiff filer, men der
smuttede jeg ned i butikken med en cd-rom (det var nemmere end min langsomme
forbindelse)...

Fra : Frederik Thorup

Dato : 26-09-04 19:22

René Ernst Nielsen wrote:
> Jeg har tidligere fået lavet billeder ud fra 30 MB tiff filer, men
> der smuttede jeg ned i butikken med en cd-rom (det var nemmere end
> min langsomme forbindelse)...

De kan også klare STORE størrelser. Mener 75*50 cm. Men det koster en mindre
krig.

Generelt er de hurtige og meget professionelle.

MVH
Frederik

Fra : Dan Andersen

Dato : 26-09-04 19:51

Prøv www.digitalshoppen.com
Super kvalitet til super pris!

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 22:22

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> Prøv www.digitalshoppen.com
> Super kvalitet til super pris!

Hej Dan.
Jeps, har brugt dem et par gange, og har været godt tilfreds. Dog lader det
ikke til at de laver billeder større end 20x30. Lige lidt nok, hvis man skal
have noget at kigge på på væggen. Hertil har jeg ikke opstøvet deres
iccprofil, hvis de har en. Men et ok sted til alm. størrelser og
understøtter forskellige filformater.

MH. Jakob