Overnatning Berlin
Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 26-09-04 15:23

Hej gruppe.

Jeg skal prøve at finde overnatningsmuligheder i 6 nætter( så billigt som
muligt ) for en gruppe på ca. 20 personer, i Berlin. Vi skal derned om 12
dage, så jeg har desværre fået en meget kort tidsfrist!

Jeg har undersøgt Jugendhostels, men dem jeg har set billeder fra ser noget
uhumske ud?!

Nogen som har gode konkrete forslag?

Vh. Lisbeth

Fra : Inger Buchard

Dato : 26-09-04 18:17

Jeg var inde og kigge ind i Circus i Weinbergstrasse i juli måned - det var
et ungt miljø og så ikke tosset ud. Jeg havde 2.g'ere i hovedet, da jeg
kiggede. Centralt er det i hvert fald. De har værelser med b/t og
flersengsrum uden, så det er vel et spørgsmål om, hvor meget man vil betale.

http://www.circus-berlin.de/_private/start_ho_d.htm

Inger

Fra : outzen

Dato : 27-09-04 15:50

her er et forslag

http://www.pension-rotdorn.de/

jesper

Fra : Alice M

Dato : 27-09-04 18:23

Vi var i Berlin i sommers.
Boede på Generator Hostel
http://www.generatorhostels.com/berlin/mainberlinhostel.cfm

Det var udmærket selvom. Selvom det ligger i det gamle Øst Berlin var
kvaliteten i orden. Morgenmad er med i prisen.

MVH Alice

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-09-04 12:20

"Lisbeth Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har undersøgt Jugendhostels, men dem jeg har set billeder fra ser noget
> uhumske ud?!

> Nogen som har gode konkrete forslag?

Jeg kan anbefale www.hoteltransit.de i Hagelbergstraße. Dér er jeg kommet
regelmæssigt siden 1989. Da jeg gik på højskole i 1995/96 overnattede hele
holdet dér, og højskolen har siden da brugt dette Jugendhotel.

(Det er det, der ligger i Kreuzberg - ikke Hotel Transit Loft)

Her kan man skrive til dem:
http://www.hoteltransit.de/03kontakt/03email.html

Hagelberger Straße 53-54 · 10965 Berlin-Kreuzberg
Tel. (030) 789 04 70 · Fax (030) 789 04 777
welcome@hotel-transit.de

Sådan kommer man derhen:
http://www.hoteltransit.de/03kontakt/03anfahrt.html
http://www.hoteltransit.de/03kontakt/Anfahrt_dt.pdf