Weber i Magasin !!
Fra : kim rasmussen

Dato : 26-09-04 14:31

Der er Weber grill til salg i Magasin --- Weber One Touch Gold 57 cm i
diameter til 1499,00 kr.
Ville bare lige gøre opmærksom på det ,hvis nogen planlægger at investere i
en sådan.
Kim Rasmussen
WWW.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-09-04 21:56

kim rasmussen wrote:
> Der er Weber grill til salg i Magasin --- Weber One Touch Gold 57 cm
> i diameter til 1499,00 kr.
> Ville bare lige gøre opmærksom på det ,hvis nogen planlægger at
> investere i en sådan.

.. . . er det specielt billigt?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Mark Schiller

Dato : 29-09-04 08:19

Sun, 26 Sep 2004 22:56:12 +0200, berigede "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> dk.fritid.hus-og-have med:
>kim rasmussen wrote:

>. . . er det specielt billigt?

Det er vist 3-400 kroner under "markedspris" - men det er stadig mange
penge

/Mark

--
Kig forbi vores forum på definitivt.dk!

http://forum.definitivt.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 17:57

Abildgaard 3140 skrev:

> . . . er det specielt billigt?

Næh det er dyrt for en grill i tyndt materiale med en endnu tyndere rist.

Max 500,- vil jeg gi for den kvalitet du der får.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"