Golf III GTI problemer
Fra : Terkel

Dato : 26-09-04 12:29

Hej

Under kraftig acceleration i bilen (Golf III GTI 20th Anniversery Ed.
1995) fremkommer en mærkelig lyd fra udstødningen (tror jeg), nogle
små knald. Lyder som om at motoren brænder brændstof af i
udstødningen. Det forekommet kun ved kraftig acceleration, derfor vil
jeg mene at det er pga for stor brændstofstilførsel.

Er dette en kendt problem for denne årgang Golf GTI? Kender en mere
som har problemet nemlig.
Tager udstødningen skade af dette?

M.v.h.

Terkel

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 08:29

> [...]
> udstødningen. Det forekommet kun ved kraftig acceleration, derfor vil
> jeg mene at det er pga for stor brændstofstilførsel.

Er du sikker på at det ikke er udstødningen der banker imod bagbroen ?? det
gør min mors G3 når den får lidt havre

Mvh
Morten

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-09-04 18:49

"Terkel" <terkelmadsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mene at det er pga for stor brændstofstilførsel.
>
> Er dette en kendt problem for denne årgang Golf GTI? Kender en mere

Har set det på en G2 GTi 16V

> Tager udstødningen skade af dette?

Niks.

-M