Buleopretning m/ Dentbusters
Fra : Andersen

Dato : 26-09-04 11:45

Hej Alle

Arghh......så skete det.
Første stenslag i lakken med en bule til følge. Og så på en helt ny bil.
ØV, øv. Mit spørgsmål er om der er nogen i NG der har erfaring med
Dentbusters buleopretning. Det lyder jo som en perfekt løsning, med
hvad med resultatet. Nogen der har prøvet Dentbusters eller ling.
firmaer hører jeg gerne fra jer.

--
Hilsen
Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 14:10

"Andersen" <kan_ikke_benyttes@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dentbusters buleopretning. Det lyder jo som en perfekt løsning, med
> hvad med resultatet. Nogen der har prøvet Dentbusters eller ling.

Dentbusters, No Paint, Paintless og ChipAway tror jeg alle kan deres kram!

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 27-09-04 11:10

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> "Andersen" <kan_ikke_benyttes@.dk> skrev i en meddelelse

> Dentbusters, No Paint, Paintless og ChipAway tror jeg alle kan deres kram!

"Stenslag i lakken" er det kun ChipsAway, af de nævnte, der klarer.

Bo

Fra : Andersen

Dato : 27-09-04 14:47

> "Stenslag i lakken" er det kun ChipsAway, af de nævnte, der klarer.

Hej Bo

Tak for oplysningen..

--
Hilsen
Andersen

Fra : Andersen

Dato : 28-09-04 17:08

Hej

Så fik jeg den bule ordnet.
SUPER arbejde....det er nu umuligt at se hvor bulen var henne. GLAD
IGEN

--
Hilsen
Andersen

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-04 17:44

Andersen wrote:
> Så fik jeg den bule ordnet.
> SUPER arbejde....det er nu umuligt at se hvor bulen var henne. GLAD
> IGEN

Hvem valgte du og hvad endte regningen på?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Andersen

Dato : 28-09-04 18:01

> Hvem valgte du og hvad endte regningen på?

Hej John
Jeg valgte NoPaint. Jeg måtte slippe 600,- kr.
Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk, men det er blevet gjort til
skamme. Utroligt hvad de kan udrette.

--
Hilsen
Andersen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 28-09-04 22:05

> [...]
> Jeg valgte NoPaint. Jeg måtte slippe 600,- kr.
> Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk, men det er blevet gjort til

Jam...

Så var det jo ikke et stenslag

Tillykke med det - JA, de er meget skrappe til det lille nummer,
bulemændene.
Har set nogle af dem udrette det mest utrolige.

Bo