Kransekagevugge
Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 26-09-04 09:26

Hej
Vi skal snart have barnedåb og vil meget gerne selv lave en vugge af
kransekage, men mangler en skabelon at lave den efter.

Er der en behjertiget sjæl som kan hjælpe med sådan en. Du kan sende den via
mail, eller med posten. Hvis du ønsker portoen betalt kan du sende mig din
adresse eller kontonr. så skal jeg gerne betale lidt for ulejligheden.

Mvh
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 17:00

"Bjarne Knudsen" <bjk@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mail, eller med posten. Hvis du ønsker portoen betalt kan du sende mig din
> adresse eller kontonr. så skal jeg gerne betale lidt for ulejligheden.

I bogen "Kager og konfekt fra Kransekagehuset" af Jørgen Søgaard Jensen, er
der en skabelon til en vugge.

Skabelonen skal forstørres til dobbelt størrelse.

En god sprøjtepose i stof kan du sikkert købe gennem den lokale bager. De
kan også købes i Panduro Hobby, hos Specialkøbmanden i Kbh., m.f.

I bogen er der også opskrift og vejledning til kransekagekonfekt.

Tina
/der har bogen, og godt kan tage en kopi af de ønskede opskrifter. Såfremt
det ønskes, så send en mail på wunjo@webspeed.dk

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 26-09-04 21:16

> [...]
> mail, eller med posten. Hvis du ønsker portoen betalt kan du sende mig din
> adresse eller kontonr. så skal jeg gerne betale lidt for ulejligheden.

Hej Bjarne.

Ring til Odense Marcipan og spørg om det ikke er muligt at købe en skabelon
hos dem eller spørg din lokale bager, om han kan skaffe en.

MEn endnu bedre.....køb vuggen hos din bager!!

Richardt